English

امام جمعه تبریز:

عضویت ایران در سازمان اقتصادی بریکس اتفاق تاریخ‌ساز بود 

امام جمعه تبریز گفت: عضویت ایران در سازمان اقتصادی بریکس اتفاق تاریخ‌ساز بود و دشمنان کشور باور نمی‌کردند؛ عضویت در بریکس را باید به تمام ملت صبور ایران تبریک عرض کرد.

عضویت ایران در سازمان اقتصادی بریکس اتفاق تاریخ‌ساز بود 

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز، اظهار کرد: ایشان در این دیدار پیدایش رشد بالندگی و بحران شکست و عملکرد سپاه بر ابعاد مردمی، خدماتی و سازندگی را منحصر به فرد و ابتکار آمیز برشمرد. 

وی افزود: ایشان فرمودند که سپاه بزرگترین سازمان ضدتروریستی و مبارزه پیروز در بحران‌هاست و همچنین سپاه پاسدان عامل شکست بازتکرار ۲۸ مرداد است. 

آل‌هاشم گفت: در اصل حذف گزینه روی میز از زبان دشمن ناشی از قدرت سپاه و نیروی مسلح است؛ امروز به وجود سپاه افتخار می‌کنیم زیرا تاثیرات فرامرزی سپاه عمیق و مهم است و اثرگذاری سپاه در فضای کشور و جذب جوانان از بعد دیگر عملکرد سپاه در بیانات رهبر معظم انقلاب است. 

وی یادآور شد: رهبر انقلاب تاکید اکید بر این داشتند تا سپاهیان مواظب باشند غرور نداشته و غفلت از یاد خدا نداشته باشند.  

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه به نکته مهم مورد تاکیدات بیانات رهبر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین فرمودند چرا به قله نزدیکیم؟ بله مشکلات و گرفتاری است و مردم در حوزه اقتصاد و معیشت دچار رنج هستند که بخشی به تحریک و بخشی به مدیریت ربط دارد اما این به معنای عدم تحرک و ناامید شدن و بارگشت به عقب نخواهد بود زیرا استیصال غرب نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران در کدام نقطه قرار دارد و قطعا هر انسان منصف به این اقتدار اذعان خواهد داشت که چطور ایران نظم استکباری را به هم زده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: هرکسی خود را ایرانی می‌داند و عشق ایران دارد باید در انتخاب آخر سال شرکت کند؛ هر کسی ایرانی است و به این موضوع افتخار می‌کند حتی اگر مذهبی نباشد باید در انتخابات شرکت کند و همچنین مردم با حضور در انتخابات در روز حساس اختلافات و نارضایتی را کنار بگذارند.

خطیب نماز جمعه تبریز به آغاز هفته دولت و روز کارمند اشاره کرد و گفت: هفته دولت هفته قدردانی و سپاس است؛ از دولتمردانی که در راه خدمت به مردم قدم برمی‌دارند سپاسگزاریم، این هفته برای گرامیداشت دو اسوه خدمتگزاری و تواضع و دو انسان مخلص است. 

وی ادامه داد: این بزرگداشت دو اسوه‌ای است که فقط برای مردم خدمت کردند، از نیروی جوان استفاده کردند و رجایی‌ و باهنر دو نام آشنا و مکتبی است که تا ابد در ذهن مردم خواهد بود؛ آنها گوی سبقت را در ایمان و جهاد از هم گرفته بودند. 

نماینده ولی‌فقیه در ایران متذکر شد: عضویت ایران در سازمان اقتصادی بریکس اتفاق تاریخ‌ساز بود و دشمنان کشور باور نمی‌کردند؛ عضویت در بریکس را باید به تمام ملت صبور ایران تبریک عرض کرد. 

آل‌هاشم اظهار کرد: مشکل کمبود آب و برق در شهر تبریز اگرچه نسبت به سال قبل این موضوع به خوبی مدیریت شده است و مثل گذشته گسترده نیست و این کمبود مدیریت شده است اما همین قطعی موردی برق و آب اخیرا در شهر تبریز اتفاق افتاده است که ضمن تشکر از وزیر نیرو که دستور رسیدگی سریع داده‌اند اما مردم را با مشکل روبه‌رو کرده است. 

وی با تاکید بر اینکه اما هنر اصلی در بحران‌ها مدیریت و کمبودها است، ادامه داد: مسوولان باید بحران آب را مدیریت کنند تا زحمت کمبود بر دوش خانواده‌ها نیافتد. 

وی متذکر شد: البته بنده شاهد این بودم که مسوولان استانی شبانه روز پیگیر مساله هستند و ان‌شاالله دیگر شاهد قطعی نباشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه