English

خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم ورزقان

خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم ورزقان به همت بسیج پزشکی و با همکاری قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا برگزار شد.

خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم ورزقان

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، اردوی جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان ورزقان و با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی و معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه عاشورا، در روستای نگارستان از توابع شهرستان ورزقان برگزار گردید.

در این اردوی جهادی که ۵ نفر از پزشکان متخصص متشکل از: پزشک عمومی، دندانپزشکی، مغز و اعصاب، داخلی و کودکان و همچنین مسئولین واحدهای بهداشتی ورزقان و اهر حضور داشتند، که به تعداد ۲۰۰ نفر به طور رایگان از خدمات بهداشتی، درمانی و داروئی ریال بهره مند شدند.

مسئولین و کارشناسان واحدهای پزشکی حاضر در اردوی جهادی نیز با حضور در این اردوی یک روزه، خدماتی پزشکی برای رده های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان (آقایان و بانوان)، مشاوره باروری سالم و اهدای داروها و مکمل های بهداشتی رایگان، اندازه گیری قد و وزن، فشارخون و قندخون، انجام معاینات دهان و دندان دانش آموزان، به تعداد خانوارهای آن روستاهای (گال، سرکش، سقای، نگارستان، ینگجه و جوشین) شهرستان ورزقان، مشاوره تغذیه، مشاوره مامایی و بهداشت زنان انجام دادند.

به گزارش کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت، در این اردوی جهادی، خدمات تزریقات و توزیع رایگان به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال دارو نیز انجام گردید.

سیدحسینی مسئول قرارگاه پیشرفت در حاشیه این اردوی جهادی، اظهار کرد: اهمیت اردوهای جهادی در بُعد اول و ظاهر آن، خدمت رسانی به مردم مناطق محروم است، اما بُعد دوم اهمیت اردوهای جهادی و اصل موضوع این است که اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است و ما در این اردوها سعی میکنیم تمرین ”ایثار و از خودگذشتگی“ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه