English

رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

پایداری جمهوری اسلامی نوید روزهای پر امید و پیشرفت برای کشور به ارمغان می‌آورد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: پایداری جمهوری اسلامی نوید روزهای پر از امید و پیشرفت را برای کشور به ارمغان می‌آورد و نشان می‌دهد همان‌گونه که تا این سال‌ها آشکار شده است، روز به‌ روز دشمنان ضعیف‌ تر و کشورمان مقتدرتر می شود.

پایداری جمهوری اسلامی نوید روزهای پر امید و پیشرفت برای کشور به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سرلشکر محمد باقری در بازدید از یگان‌های رزمی قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبستر، اظهار کرد: عنایات الهی، فرماندهی بی‌نظیر رهبر انقلاب و در کنار آنها جان‌فشانی رزمندگان عامل اصلی و مهم امنیت موجود در کشور است، وگرنه دشمنان جنایتکار نظام هیچ‌ گونه اصول اخلاقی یا حقوق بشر را پایبند نبوده و نیستند.

وی اظهار کرد: آنچه باعث ارتقای سطح امنیت جمهوری اسلامی شده است، ایستادگی و پایمردی رزمندگان اسلام و همراهی مردم با این حکومت الهی، انقلاب اسلامی و رهبری است که این امنیت و بازدارندگی پایدار و مثال‌زدنی را برای کشور به ارمغان آورده است.

باقری ادامه داد: پایداری جمهوری اسلامی نوید روزهای پر از امید و پیشرفت را برای کشور به ارمغان می‌آورد و نشان می‌دهد همان‌گونه که تا این سال‌ها آشکار شده است، روز به‌ روز دشمنان ضعیف‌ تر و کشورمان مقتدرتر می شود و بدون تردید روزهای پیشرفت و آبادانی و سربلندی بیشتری برای میهن عزیزمان را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به هوشیاری کامل نیروهای مسلح در مرزهای کشور ، گفت: لشکر مکانیزه ۳۱ عاشورا، گردان‌های امام حسین (ع) و همه عزیزانی که در میدان حضور دارند، تنها بخش اندکی از توانمندی‌های دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامیِ مقتدر ایران در منطقه راهبردی شمال غرب کشور هستند که با تمام توان و با هوشیاری کامل مرزهای کشور و همه فرآیندها در مناطق پیرامونی و مناطق مرزی را تحت رصد و کنترل دارند.

باقری یادآور شد: نیروهای مسلح ایران با هوشیاری تمام و کامل در صورت ضرورت، آماده جان‌فشانی و دفاع از میهن عزیز و مردم شریفمان هستند.

وی اضافه کرد: خدا را شاکریم که فرصت شد امروز بخش اندکی از توانمندی کم‌نظیر نیروی زمینی قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبستر و آذربایجان شرقی از جمله بخش‌های گوناگون تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج)، توپخانه، واحدهای پیاده، واحدهای گوناگون پشتیبانی رزمی و پشتیبانی خدمات رزمی را که بخش اندکی از آن‌ها در میدان حضور دارند، شاهد باشیم.

باقری با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای دفاع از امنیت میهن و مدافع حرم، افزود: یاد شهید امنیت، بسیجی دلاور امیر حسین‌پور را گرامی داشته و در ذهن نگه می‌داریم که در آستانه ماه محرم، خط سرخ شهادت زنده و جاری است و دلدادگان انقلاب اسلامی، بسیجیان و نیروهای مسلح پای در رکاب فرماندهی کل قوا همواره در میدان دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و چشم بر هم نمی‌گذارند و لحظه‌ای غفلت و غافلگیری ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه