English

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا:

گروه های جهادی بسیجی در مناطق محروم آماده خدمت رسانی هستند

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا گفت:گروه های جهادی بسیجی در مناطق محروم آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

گروه های جهادی بسیجی در مناطق محروم آماده خدمت رسانی هستند

سیدمهدی حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهارکرد: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان، گروه های جهادی بسیج دانشجویی، طلبه های بسیجی در روستاهای محروم مستقر شده و اقدام به انجام فعالیت ها و پروژه های عمرانی  و غیر عمرانی در قالب برنامه های فرهنگی ، تعلیم و تربیت به صورت جهادی می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: جهادگران پیشرفت آبادانی و بسیج طلاب سپاه عاشورا و طلاب حوزه علمیه استان در حال حاضر در جهت مرمت، بازسازی و نوسازی مساجد و مدارس و اجرای برنامه های جذاب فرهنگی شاد و اوقات فراغت برای دانش آموزان در دهستان  هدف روستاهای نگارستان ،گال و سقای  شهرستان ورزقان مشغول خدمت رسانی بوده و در طول یکماه ماموریت های محوله را به اتمام خواهند رساند.

حسینی عنوان کرد: تکمیل زیر ساخت های مهم روستا ها و توجه به معیشت مردم مناطق محروم از اولویت‌های قرارگاه پیشرفت استان بوده و برای تحقق این موضوع از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا بیان کرد:این فعالیتها در راستای ارائه خدمات بهتر سپاه در مناطق محروم و به‌منظور تسریع دراجرای فعالیتهای محرومیت زدایی برای رفع مشکلات مردم منطقه می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه