English

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

ساماندهی آموزش در فضای مجازی نیازمند حضور هنرمندان است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ساماندهی بحث آموزش در فضای مجازی را نیازمند حضور هنرمندانه اهالی فرهنگ و هنر و اهتمام این قشر تأثیرگذار مطرح کرد.

ساماندهی آموزش در فضای مجازی نیازمند حضور هنرمندان است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا منادی، شنبه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه، در آیین گرامیداشت روز معلم در میان هنرآموزان هنرستان‌های میرک، کوثر و اقبال آذر تبریز، افزایش کیفیت آموزش و ارتقای شأن و منزلت معلم را هدف اصلی رتبه بندی معلمان مطرح کرد و گفت: رتبه‌بندی فرهنگیان، همسان‌سازی حقوق وزارت علوم و قانون جهش تولید دانش‌بنیان از جمله اقدامات مجلس در توجه به حوزه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: بعد از ۱۰۰ سال از گذشت تأسیس آموزش نوین در ایران، قانون رتبه‌بندی توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد و دولت و وزارت آموزش و پرورش با اراده قوی برای اجرای آن پای کار آمد و امیدواریم نتایج خوبی را داشته باشد.

منادی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان فضای مجازی گفت: در حال حاضر بحث آموزش به دو شیوه حقیقی و مجازی در حال انجام است و فضای مجازی متاسفانه آن طور که باید و شاید مناسب نیست و حضور اهالی فرهنگ و هنر و همراهی برای مدیریت این فضا ضروری به نظر می رسد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ساماندهی بحث آموزش در فضای مجازی را نیازمند حضور هنرمندانه اهالی فرهنگ و هنر و اهتمام این قشر تأثیرگذار مطرح کرد.

وی در ادامه آذربایجان را مهد علم، هنر و ادب برشمرد و گفت: آذربایجان و تبریز در طول تاریخ در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و بزرگانی چون استاد شهریار و پروین اعتصامی از دامان این خاک برخاسته و بالیده‌اند.

منادی افزود هنر مردمان ایران زمین و علی‌الخصوص آذربایجان در هر نقطه از جهان رخ نموده و عیان است و اینکه هنر نزد ایرانیان است و بس سخنی گزاف نیست.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه والای معلمان در تمام دوران‌ها اشاره کرد و افزود: در قرآن که کتابی بی‌نظیر و تغییرناپذیر است رتبه و جایگاه معلم بسیار خاص است و کار معلمان شبیه کار انبیا عنوان شده و از این رو در جامعه اسلامی ایران نیز باید معلم باید جایگاهی شایسته داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه