English

استاندار آذربایجان شرقی:

۲۵هزار مددجو صاحب شغل شدند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته توانستیم برای ۲۵ هزار مددجو اشتغال‌زایی کرده و آنها را وارد جرگه تولیدکنندگان و کارآفرینان کنیم.

۲۵هزار مددجو صاحب شغل شدند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرّم روز دوشنبه در مراسم آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی بین مددجویان و نیازمندان، اظهار کرد: اشتغال‌آفرینی برای اقشار نیازمند جزو اهداف کمیته امداد است و استان آذربایجان شرقی در جذب تسهیلات اشتغال برای این قشر در سال گذشته جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام موثر و ارزشمند دیگر کمیته امداد، مساعدت تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه و پشتیبانی علمی از مددجویان زیر پوشش این کمیته است.

خرم همچنین با قدردانی از همبستگی و همدلی میان خیران و کمیته امداد گفت: خیران تبریز جزو بهترین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کشور هستند و باید روند همبستگی کمیته امداد با آنها حفظ و تقویت شود.

وی ادامه داد: امروز کمیته امداد به یک نهاد کارآفرین تبدیل شده و در کنار خدمات معیشتی به افراد نیازمند و محرومان، به دنبال کارآفرینی و خودکفایی مددجویان خود نیز هست.

وی کمک به مستمندان و محرومان را مصداق بارز عدل در جامعه و مرام حضرت امیرالمومنین علی(ع) دانست و گفت: این قشر که انسان‌هایی باکرامت هستند، ولی نعمت ما محسوب می‌شوند و دعای خیر همین انسان‌هاست که جامعه را حفظ می‌کند.

خرم اظهار کرد: خیرانی که به این انسان‌ها کمک می‌کنند به دستور خداوند عمل می‌کنند و خود خدا پاداش آنها را خواهد داد.

سه هزار بسته معیشتی در قالب نخستین رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه