English

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

ایجاد ۱۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از ایجاد ۱۹ هزار و ۲۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان استان در سال گذشته خبر داد.

ایجاد ۱۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، غلامعلی ملا مهدی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و امدادی به مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۱ هزار نفر از مددجویان از دوره‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای بهره‌مند شدند، افزود: همچنین در سال گذشته ۲۴۳۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شدند.

ملامهدی با اعلام اینکه نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی  مددجویان خودکفا شده با شرکت ۱۰۰ طرح اشتغال در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، یادآور شد: این نمایشگاه با هدف فروش و بازاریابی برای تولیدات مددجویان از ۱۷ الی ۲۷ اسفند ماه در محل نمایشگاه‌ بین المللی تبریز سالن آذربایجان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته دو نمایشگاه فرش برگزار شد، خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت این نهاد در این مدت ۳۶۸۶ تخته فرش به متراژ ۲۰ هزار متر مربع بافتند.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی متذکر شد: تولیدات مددجویی با تنوع گسترده در زمینه.های کیف و کفش، پوشاک، گیاهان دارویی، کشاورزی و صنایع دستی است.

وی بیان کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد، توانمندسازی و سوق دادن مددجویان به سمت اشتغال و سپس بازاریابی برای محصولات آنها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه