English

رییس اتاق بازرگانی اتاق تهران؛

استقلال مهمترین دستاورد انقلاب بوده است

مسعود خوانساری گفت: استقلال مهمترین دستاوردهای چهل ساله انقلاب بوده است، هرچند که تحریم ها اقتصاد کشور را در مقاطع مختلف بخش خصوصی را تحت تاثیر قرار داده است، با این حال امیدواریم که با افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد شاهد شکوفایی بیشتر شود.

استقلال مهمترین دستاورد انقلاب بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه استقلال از مهمترین دستاوردهای چهل ساله انقلاب بوده است، گفت: هرچند که تحریم ها اقتصاد کشور را در مقاطع مختلف بخش خصوصی را تحت تاثیر قرار داده است، با این حال امیدواریم که با افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد شاهد شکوفایی بیشتر شود.

مسعود خوانساری با تاکید بر اینکه این دوره از اتاق تهران بیشترین هم صدایی و اتحاد وجود داشته است، افزود: به طور وقتی نمایندگان می توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند که اتاق بازرگانی قوی داشته باشیم. در ابتدای دوره 90 درصد افرادی که در اتاق بازرگانی کارت گرفته بودند فکر می کردند اتاق بدنه ای از دولت است، به همین دلیل ما اصلاحاتی را در اتاق آغاز کرده ایم که تغییر ساختار سایت نخستین گام بود که امروز شاهد این هستیم که روزانه صد هزار بازدید روزانه دارد. همچنین حضور مسئولان رده بالا از معاون اول رئیس جمهور تا وزرا در اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات موثر این دوره اتاق بازرگانی بوده است.

او با تاکید بر اینکه اگر تحریم ها نبود شرایط اتاق بازرگانی بهتر می شد، تصریح کرد: امروز جایگاه اتاق شناخته شده و نظرات آن نیز بازتاب داشته است، به طوری که برای نخستین بار بعد از انقلاب رهبر معظم انقلاب در سخنان خود درباره اتاق بازرگانی سخن گفته است. بنابراین می توان گفت که اتاق توانسته صدای بخش خصوصی باشد.

او با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی مردم از شرایط اقتصادی ناراضی هستند اما اعضا از عملکرد اتاق راضی هستند، گفت: در این چهارسال حمایت از تشکل ها به جای توزیع پول از روش های دیگری ازجمله در زمینه پژوهشی اقدامات خوبی انجام شد.

او با بیان اینکه انتخابات نمایندگان اتاق در 11 اسفند برگذار خواهد شد، افزود: هرچقدر تعداد مشارکت در اتاق های بازرگانی در سراسر کشور افزایش یابد قدرت مطالبه گری نمایندگان اتاق بیشتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه