English

سردار شاکرمی خبر داد:

امنیت پایدار در مرزهای استان ایلام برقرار است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ضمن تبریک سال نو به فرماندهی و کلیه نیروهای تیپ ۱۱ امیرالمومنین (ع) به امنیت پایدار در جدار مرزها اشاره کرد و گفت: در راستای مقابله با هرگونه تهدید امنیتی در منطقه ماموریتی، با استفاده از جنگ افزارهای به روز مقابله خواهیم کرد.

امنیت پایدار در مرزهای استان ایلام برقرار است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، سردار جمال شاکرمی در بازدید نوروزی از محورهای عملیاتی "شیخ صله" و "ازگله" حوزه ماموریتی تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام ،افزود: ایمان و توانمندی دو مولفه مهم در دست یابی به قدرت بازدارنده است و بر ضرورت اعتماد به توان نیروهای جوان در امر فرماندهی و مدیریت تاکید کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به سوابق ارزنده لشکر ۱۱ در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه آمادگی های خود در حوزه های توان رزمی و آمادگی های یگان را در سطح بالایی افرایش داده است.

وی مردم یاری و خدمت‌رسانی را از رویکردهای سپاه در مناطق عملیاتی عنوان و تصریح کرد: پاسداران همیشه آماده جانفشانی در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی هستند.

سردار شاکرمی همچنین با حضور در منزل شهید ایصفایی، اولین شهید منطقه اورامانات و خانواده شهید محمدی از مجاهدت خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

در این دیدارها، مردم از زحمات سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در خدمات رسانی در ایام زلزله قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه