English

سردار شاکرمی خبر داد:

۵۰ هزار پرس غذای گرم در ایلام توزیع می شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:به مناسبت فرا رسیدن۱۳ رجب میلاد پربرکت امیرالمؤمنین علی (ع) با تشکیل ستاد ویژه کمک مومنانه و در ادامه کمک های سپاه به نیازمندان 50 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

۵۰ هزار پرس غذای گرم در ایلام توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: از این تعداد 30 هزار پرس در سطح شهر ایلام و 20 هزار پرس غذای گرم در شهرستان ها با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعت و نیز هیات های مذهبی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت این روز فرخنده، تعداد ۱۵ نانوایی در سطح شهر ایلام و مناطق حاشیه نشین به پخت نان صلواتی مشغول می شوند،اظهار داشت:سپاه و بسیج از ابتدای شیوع کرونا وارد شد و روز به روز ظرفیت هایش را فعال تر کرد به گونه ای که می توان گفت امروز تمامی ظرفیت های سپاه و بسیج در خدمت مردم است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد:پاسداران از جنس مردم و برای مردم هستند یعنی فلسفه وجودی سپاه این است که در کنار مردم باشد، یک روز از امنیت آنان دفاع کند و امروز هم ازسلامت مردم دفاع کند به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری بشتابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه