English

سردار جمال شاکرمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

سپاه و نیروی انتظامی با همدلی و هم‌افزایی برای تامین امنیت پایدار تلاش کنند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تعامل سپاه استان با نیروی انتظامی و پلیس بر اساس وفاق، همدلی و هم‌افزایی برای رسیدن به اهداف مشترک به ویژه تامین امنیت پایدار برای آسایش مردم است.

سپاه و نیروی انتظامی با همدلی و هم‌افزایی برای تامین امنیت پایدار تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی در دیدار فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: هم‌افزایی روزافزون میان ناجا و بسیج زمینه‌ساز هرچه بیشتر خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت خواهد شد و دست در دست هم، همانند همیشه در مسیر خدمت به مردم حرکت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: برخورد قاطع نیروهای انتظامی با اشرار، قاچاقچیان، مفسدین ، قانون‌شکنان، غارتگران بیت المال ، آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی، مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه است.

در این دیدار فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن قدردانی از دلگرمی های فرمانده سپاه استان گفت: اتحاد و انسجام سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و در کل نیروهای مسلح بی مثال بوده و این تعامل و اتحاد خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: پلیس و نیرو‌های انتظامی همواره با روحیه بسیجی حافظ امنیت و آرامش در کشور هستند و قطعا از ظرفیت عظیم بسیج در راستای اجرای بعضی از ماموریت‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه