English

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام:

سپاه از برنامه های پدافند غیرعامل در ایلام حمایت می کند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه نقش و جایگاه پدافند غیرعامل می بایست در بین مردم و مسئولان تبیین شود، گفت:سپاه امیرالمومنین استان ایلام از هر برنامه ای در راستای افزایش اقتدار ملی باشد، حمایت می کند.

سپاه از برنامه های پدافند غیرعامل در ایلام حمایت می کند

 

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی در دیدار با معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور که با حضور رئیس پدافند غیرعامل وزارت نفت، مدیرعامل پالایشگاه گاز استان و مدیرکل پدافندغیرعامل استان برگزار شد، بر نقش و جایگاه پدافند غیرعامل در افزایش اقتدار ملی تاکید کرد و افزود: می بایست به درستی نقش و جایگاه پدافند غیرعامل در بین مسئولان و مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه موضوع پدافندغیرعامل در نگاه مسئولان مغفول مانده است،خاطرنشان کرد: هرچقدر در پدافند غیرعامل قوی باشیم به همان اندازه برای دشمن عامل بازدارندگی ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بر لزوم ایجاد ملاحظات پدافند غیرعامل در اجرای زیرساخت‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: اگر پروژه‌ای با نگاه پدافند غیرعامل اجرا شود، ضمانت و امنیت آن طرح بالا می رود و لازم است به تناسب ضرورت پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف فرآیند، آموزش نیز تقویت شود.

سردار شاکرمی از اعلام آمادگی سپاه و بسیج در مشارکت و اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل خبر داد و تصریح کرد: سپاه و بسیج همیشه آماده است از اقتدار و امنیت استان و کشور به شایستگی دفاع کند و در هر برنامه‌ای در این زمینه پیشگام خواهد بود.

وی  با بیان اینکه برای  آمادگی بیشتر در حوزه پدافندغیرعامل لازم است مانورهای و رزمایش های بیشتری اجرا شود،گفت: سپاه و بسیج در حوزه های مختلف پدافند غیرعامل همچون زیستی، مرزی و بیوتروریسم نقش آفرینی می کند و از امور پدافند غیرعامل استان حمایت می کنیم.

در ادامه این نشست، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن تقدیر از نقش سازنده سپاه در مباحث پدافند غیرعامل گفت: از آنجا که استان ایلام یکی از استان‌های مهم مرزی کشور است و از طرفی زیرساخت‌های مهمی در حوزه انرژی دارد اجرای ملاحظات پدافند غیر عامل در این منطقه از کشور یک ضرورت انکار نشدنی به شمار می رود.

سردار محمدعلی مطیعی خواستار اجرای رزمایش مشترک بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و سپاه استان شد و افزود: در راستای بالا بردن سطح آمادگی پدافند غیرعامل در استان و در راستای صیانت و حفاظت از زیرساخت های مهم استان نیازمند اجرای رزمایش ها و همایش های تخصصی در این حوزه هستیم که در این راستا کمک و همکاری مجموعه دستگاه ها به ویژه سپاه پاسداران استان حائز اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه