English

امام جمعه یزد:

رضایت دشمن را بر رضایت خدا ترجیح ندهیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در نماز جمعه بافق ضمن آرزوی توفیق برای امام جمعه جدید شهرستان بافق گفت: رضایت دشمن را بر رضایت خدا ترجیح ندهیم.

رضایت دشمن را بر رضایت خدا ترجیح ندهیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در جمع نمازگزاران نمازجمعه بافق گفت: رضایت دشمن را بر رضایت خدا ترجیح ندهیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: متاسفم برای کسانی که رضایت دشمن و استکبار را بر رضایت خدا ترجیح می‌دهند. 

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع نمازگزاران نمازجمعه شهرستان بافق اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگذار هستم که بار دیگر به بنده توفیق داد تا بتوانم در جمع شما مردم ولایتمدار و شهیدپرور بافق باشم. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شخصی از امام حسین علیه السلام درخواست نصحیت کرد و حضرت در جواب فرمودند: اگر خیر دنیا و آخرت را خواهان هستی رضایت خدا را بر رضایت دیگران مقدم بدار.

وی ادامه داد: اگر رضایت خدا را بر رضایت دیگران ترجیح بدهیم خداوند ما را کفایت می‌کند هر چند عده ای ناراحت یا ناراضی شوند. 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: توجه به کسب رضایت الهی باعت گشایش در امور شده و دشمنی ها خنثی و برطرف خواهد شد ولی اگر رضایت دیگران را بر رضایت باریتعالی مقدم بداریم از عنایات خدا محروم خواهیم شد.

وی با اشاره به سیره امام راحل(ره) افزود: رضایت خدا سرلوحه تمامی کارهای امام خمینی(ره) بود و ایشان همواره در گفتار و اعمال خود رضایت خداوند متعال را ملاک قرار می‌داد.  رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه امام(ره) برای فوت فرزند خود اشک نریخت ولی برای درد و غم مردم اشک می‌ریخت، افزود: بعد از رضایت خدا، خدمت به مردم و بندگان خدا مورد توجه ویژه امام(ره) بود و ایشان به مردم عشق می‌ورزید. 

آیت الله ناصری با انتقاد از افرادی که به دنبال کسب رضایت دشمن هستند ادامه داد: متاسفم برای کسانی که رضایت دشمن و استکبار را بر رضایت خدا ترجیح می‌دهند و به رضایت الهی توجه ای ندارند. 

وی گفت: دشمن با هزینه های میلیاردی و با تبلیغات گسترده رسانه ای و با ترفندهای مختلف به دنبال شکست ملت و انقلاب اسلامی بوده ولی به علت اینکه این انقلاب الهی و خدایی است هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید. 

امام جمعه یزد با بیان اینکه عنایات خدا و ائمه اطهار پشتوانه این انقلاب بوده است اظهار داشت: در تمام سختی ها و حوادت از جمله هشت سال دفاع مقدس شاهد عنایات خداوند و ائمه اطهار بوده ایم. 

وی با اشاره به اینکه دشمنی استکبار ادامه دارد افزود: دشمن می‌خواهد روحیه الهی و انقلابی ملت اسلامی ایران به ویژه نسل جوان را بگیرد و لذا به والدین و معلمان سفارش می‌کنم به دین و روحیه خداباوری بچه ها توجه بیشتری داشته باشند. 

آیت الله ناصری افزود: همانطور که به خوراک و پوشاک بچه های خود توجه داریم باید به دین و عقیده آن‌ها نیز توجه داشته باشیم و نام و ذکر خدا را در تمام امور به فرزندان خود یاد بدهیم.

آیت الله ناصری در پایان ضمن آرزوی توفیق برای امام جمعه جدید شهرستان بافق بیان داشت: جهت حل مشکلات و پیشرفت استان در تمام زمینه ها کنار هم باشیم و برای سرافرازی اسلام و انقلاب سعی و کوشش داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر