English

مجموعه جوی هرهر و مشاهیر مدفون آن با محتوای مناسب به مردم معرفی گردد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد و مدیر مجموعه مذهبی، تاریخی فرهنگی جوی هرهر با اشاره به اقدام ارزشمند این منطقه در مرمت قبرستان تاریخی هرهر گفت: همت بلند شما و دید وسیع برای بازسازی این مجموعه و معرفی آن به مردم بسیار ارزشمند است.

مجموعه جوی هرهر و مشاهیر مدفون آن با محتوای مناسب به مردم معرفی گردد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد و مدیر مجموعه مذهبی، تاریخی فرهنگی جوی هرهر با اشاره به اقدام ارزشمند این منطقه در مرمت قبرستان تاریخی هرهر گفت: همت بلند شما و دید وسیع برای بازسازی این مجموعه و معرفی آن به مردم بسیار ارزشمند است و باید علما و مشاهیری که در این مجموعه مدفون هستند با ارائه محتواهای قوی و نشر کتاب به همه معرفی شود.

آیت الله محمدرضا ناصری افزود: بافت تاریخی و ظرفیت های اطراف این مجموعه باید با پیوستگی به هم و مرمت های اصولی فضای مناسبی را برای استفاده همشهریان فراهم کند و شهرداری منطقه تاریخی این ظرفیت را به شکل بهتری ارائه کند.

 

مجموعه مذهبی، تاریخی فرهنگی جوی هرهر حلقه اتصال گردشگری معنوی خواهد شد

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد و مدیر مجموعه مذهبی، تاریخی فرهنگی جوی هرهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با ارائه طرح بهسازی این مجموعه و طرح شهرداری منطقه تصریح کرد: این طرح طی ۳ فاز انجام خواهد شد که فاز اول آن از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است.

علیرضا نقوی افزود: بهسازی رواق ها و آشکارسازی قبور و استحکام بخشی دیوارهای اصلی در حال انجام است و با بهره گیری از تخته فولاد اصفهان، تلاش خواهیم کرد تا دانشنامه جوی هرهر و معرفی شخصیت های مدفون شده در این محل با تولید محتواها و تدوین زندگینامه علما انجام شود.

وی ادامه داد: مجموعه جوی هرهر حلقه اتصال گردشگری معنوی یزد خواهد شد و با آشکارسازی فضاهای بیرونی خیابان به عنوان فضای شهری در اختیار مردم قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر