English

اقدامات راهداری یزد از شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده تا فراهم کردن زیرساخت‌های پیاده روی اربعین حسینی

در آستانه برگزاری پیاده روی اربعین و وظایفی که راهداری نسبت به برگزار شدن این مراسم باشکوه دارد، بازدیدهایی از راه ها و نقاط حادثه خیز استان یزد انجام شد.

اقدامات راهداری یزد از شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده تا فراهم کردن زیرساخت‌های پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نشست هماهنگی ستاد اطلاع رسانی اربعین در محل سالن اجتماعات صداو سیمای مرکز یزد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد و مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی این اداره کل با ریاست قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد برگزارشد. 

وظیفه راهداری در زمینه برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در این نشست با اشاره به اهمیت نقش و وظیفه راهداری در زمینه برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: صدا وسیما باید با اطلاع رسانی لازم، زائران را به تهیه بلیط رفت و برگشت هدایت کند تا بدین طریق اداره کل راهداری بهتر بتواند تعداد اتوبوس های مورد نیاز، ایمنی اتوبوس ها و ... را مدیریت کند.  

رفع نقاط حادثه‌خیز  با هدف رفع نقطه حادثه خیز، فرماندار شهرستان تفت از روند ساخت میدان ورودی روستای قلندری سخوید بازدید کرد. 

فرماندار شهرستان تفت از عملیات طراحی و احداث پروژه میدان ورودی روستای قلندری سخوید که پس از سفر استاندار به شهرستان تفت و در راستای کاهش یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان تفت آغازشده بود بازدید کرد. 

لازم به ذکر است: پس از انجام مراحل طراحی، کار تخصیص اعتبار مورد اجرای این پروژه توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در حال انجام است. 

 پدافند غیرعامل راهداری شهرستان مهریز

برگزاری جلسه هم اندیشی در خصوص مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و ایمنی با حضور رئیس اداره راهداری مهریز  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد به عنوان مسئول کارگروه حمل و نقل و جابجایی پدافند غیرعامل استان، برای سال ۱۴۰۲ برنامه های آموزشی و مانورهای آمادگی مختلفی را در سطح استان در دستور کار قرار داده است.   

بررسی ارتقاء سیستم‌های هوشمند جاده‌ای 

توسط معتمدی معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بازدید از کارگاه‌های تولیدی و همچنین برگزاری نشست هم اندیشی در محل دانشگاه شریف با حضور اساتید و شرکت‌های دانش بنیان در خصوص همکاری در راستای ارتقاء سیستم‌های هوشمند جاده‌ای انجام شد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر