English

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان:

رسانه ها فعالیت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را به مردم معرفی کنند/آماده سازی مواکب برای حضور در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین امسال

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان گفت: رسانه ها فعالیت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را به مردم معرفی کنند.

رسانه ها فعالیت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را به مردم معرفی کنند/آماده سازی مواکب برای حضور در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین امسال

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، پیش از ظهر امروز نخستین جلسه توجیهی ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات گیلان پیرامون اماده سازی مواکب اربعین امسال در رشت برگزار شد.

مجید دوهندو، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات گیلان در این جلسه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عیدالله اکبر ، عید غدیر، اظهار کرد: غدیر عید آسمانها و زمین و هر چه بین آنها وجود دارد هست، زیرا خداوند در این روز امیرالمومنین را انتخاب کرد و امام علی (ع) از طریق رسول اکرم(ص) به همگان معرفی شد.

وی خبرنگاران و رسانه ها را فرماندهان جنگ نرم خواند و ادامه داد: رسانه ها در دنیا امروز حرف اول را می زنند و همه رسانه های خارجی در تلاش هستند تا باورهای مردم را منحرف کنند و اگر ما امروز هرچه برای رسانه هایمان هزینه کنیم در واقع به نوعی سرمایه گذاری کرده ایم.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات گیلان با تاکید براینکه نخستین گام برای خبرنگاران در این عرصه معرفی فعالیت های ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات باشد ادامه داد: هنوز بیشتر مردم از خدمات این ستاد آگاهی کافی ندارند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات گیلان

وی حفظ شعائر اسلامی و بازسازی حرم ائمه اطهار را از مهمترین کارهای ستاد مذکور عنوان کرد و گفت: اربعین حسینی(ع) همیشه فرصت بسیار مناسبی برای این ظرفیت بزرگ دینی است.

دو هندو از برپایی 29 موکب گیلانی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی امسال از نجف تا کربلا خبر داد و گفت: ارائه خدمات مطلوب در این مواکب به زائران حسینی از جمله اهداف ماست که باید به نحو احسنت انجام شود.

وی تهیه غذای گرم، سرویس بهداشتی، حمام، وسایل خنک کننده، اینترنت و ... را از جمله خدمات مورد ارائه به زائران برشمرد.

به گفته ی این مسئول بخش بزرگی از هزینه های برپایی این مواکب از محل نذورات و پرداختی های مردمی و قسمت کوچکی از آن از طریق دولت تامین می شود.

خبرنگاران سفیران رسانه عتبات و عالیات

مینا کرم بجاری، مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان نیز در این جلسه با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) امسال، از برپایی موکب خواهران در شهرداری رشت و همچنین مسیر پیاده روی نجف تا کربلا خبر داد و گفت: حضور بانوان و میزبانی و مهمان نوازی آنان از زائران تاثیرت خاص خود را دارد.

وی خبرنگاران را سفیران رسانه عتبات و عالیات دانست و گفت: تولید محتوای خبری قبل از آغاز مراسم نیز می تواند زمینه سازی خوبی برای معرفی  جلوه های زیبای این راهپیمایی عظیم به جهانیان باشد.

محدثه فردی، مسئول امور بانوان بسیج رسانه گیلان نیز در این جلسه تهیه  و تولید فیلم و عکس و خبر قبل، حین و بعد از راهپیمایی اربعین را از جمله وظایف محول شده به خبرنگاران عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه