English

علی زینی وند :

بی دقتی یک رسانه موجب اجحاف در حق کرمان و زائران حسینی شد

استاندار کرمان گفت : بی دقتی در انعکاس صحبت هایش در ستاد استانی کرونا موجب سوء استفاده رسانه های معاند از این بی دقتی ، موجب اجحاف در حق کرمان و زائران اربعین حسینی شد.

بی دقتی یک رسانه موجب  اجحاف در حق کرمان و زائران حسینی شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان امروز ۱۲ مهر که در جشنواره علمدار و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مراکز استانهای سراسر کشور سخن می گفت با انتقاد از بی دقتی در انعکاس صحبت هایش در ستاد استانی کرونا گفت: سوء استفاده رسانه های معاند از این بی دقتی موجب اجحاف در حق کرمان و زائران اربعین حسینی شد.

استاندار کرمان افزود: در روزهای گذشته به دلیل بی‌دقتی و کار بسیار غیرحرفه‌ای از یک خبرنگار و رسانه، آن هم در جلسه‌ ستاد کرونا استان که رسالت آن کنترل و دقت در مراقبت و سلامت مردم در بیماری کرونا است خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه فراهم کرد.

استاندار کرمان اظهار کرد: بسیاری از کسانی که در اتاق‌های فکر رسانه های معاند مانند لاشخور آماده‌اند که چیزی بر زمین بیفتد و از همه طرف به آن حمله کنند پس از این بی دقتی در انعکاس مباحث جلسه ستاد کرونا؛ آرمان‌ها و ارزش‌ها و زوار ما را مورد هجمه قرار دادند.

زینی وند با بیان اینکه تعداد زوار ما در استان کرمان حداکثر ۱۵۰۰ نفر بود خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش و بررسی اولیه دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گرفته شد دقت بیشتری در بررسی سلامتی عزیزان زوارکربلا انجام دهیم اما از تذکر داده شده در جلسه ستاد کرونا، تیتری غیرحرفه ای از زبان استاندار کرمان به گونه ای ارائه دادند که گویی همه زوار کشور تست داده و اکثر آنها مبتلا شده‌اند.

وی گفت: همین مسئله کافی بود تا هجمه عظیمی علیه ارزش ها و زوار عزیز ما توسط رسانه های معاند شکل بگیرد زائرانی که در بازگشت باید قدم‌های آنها را بوسید و برچشم نهاد.

استاندار کرمان تصریح کرد: این اتفاق، ناگوار بود اما اصلاحیه و توضیحاتی هم که بلافاصله بعد آن منتشر شد هیچ دیده نشد و کسی به آن توجه نکرد.

زینی وند بااشاره به دشمنی رسانه های فارسی زبان وابسته به بیگانگان گفت: 'جا دارد بدانیم چقدر دندان های درنده و وحشی منتظر هستند که به هر بهانه‌ای به ارزش های ما و وحدقت مردم ما حمله کنند و از یک کاه، کوه بسازند و این چنین ناجوانمردانه بتازند و از این بابت علاوه بر اجحافی که بر خیلی‌ها شد از جمله بر خود ما، ولی بیشترین ناجوانمردی به زوار عزیز کربلا شد که شاید قابل جبران هم نباشد.'

وی در بخش دیگری از صحبت هایش خواستار دقت کامل از سوی رسانه‌‌ها در انعکاس دقیق و صحیح اخبار شد و افزود: 'جهت استحضار همه ملت ایران باید عرض کنم که در همین نمونه‌هایی در کرمان انجام شد نگرانی نداریم، تست‌های pcr انجام شده و هیچ نگرانی نداریم و دانشگاه علوم پزشکی هم گزارش داد حتی یکی از زوار بستری نشده، همه با واکسن رفتند و برگشتند و از این بابت هم نگرانی وجود ندارد.'

استاندار کرمان که در جشنواره علندار سخن می گفت افزود: خواستم از این جلسه مهم که در سراسر کشور مستمع دارد این مطلب را عنوان کنم، هر چند مطمئن هستم شنیده نخواهد شد و بدطینتی آنقدر در رسانه‌های معاند رسوا زیاد هست که این حرف‌ها را نمی‌شنوند، اما من وظیفه داشتم در این جلسه مهم این را توضیح دهم که به خاطر یک بی‌دقتی از یک رسانه هم در حق کرمان و هم در حق زائران اجحاف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه