English

لزوم تقویت و توسعه راهبردی شبکه فناوری اطلاعات و شبکه دولت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای تقویت و توسعه راهبردی شبکه فناوری اطلاعات و شبکه دولت در استانداری و فرمانداری های شهرستان ها ارائه شود.

لزوم تقویت و توسعه راهبردی شبکه فناوری اطلاعات و شبکه دولت

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خاطرنشان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا و از جمله کشور ما جایگاه ویژه ای دارد به طوریکه مقام معظم رهبری بارها به این موضوع و اهمیت آن اشاره کرده است و ما هم باید در این خصوص بروز باشیم و نباید از این مسئله مهم غافل شویم. 

وی تاکید کرد : باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای تقویت و توسعه راهبردی شبکه فناوری اطلاعات و شبکه دولت در استانداری و فرمانداری های شهرستان ها ارائه شود. 

پاسائیان ابراز داشت: برآورد دقیقی همراه با جزئیات از میزان نیازها، تجهیزات لازم و منابع اعتباری برای توسعه و تقویت شبکه و استفادها از اینترنت در محیط اداری ارائه شود تا در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد. 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بر نظارت و بازدید برای شرایط و وضعیت امنیتی IT در کلیه سازمان ها استان تاکید کرد و خواستار توسعه و تقویت شبکه دولت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر