English

با ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد:

نشست شورای اداری شهرستان مهریز برگزار شد

نشست شورای اداری شهرستان مهریز با حضور محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و جمعی از مدیران کل استان در محل فرمانداری مهریز برگزار شد.

نشست شورای اداری شهرستان مهریز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد ، در نشست شورای اداری شهرستان مهریز به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و حضور جمعی از مدیران کل استان، مشکلات این شهرستان در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست محمد حسین پارسائیان با اشاره بر نهضت تکریم ارباب رجوع اظهارداشت: استان یزد با پیگیری های ملی مهران فاطمی استاندار یزد بعنوان پایلوت میز خدمت معرفی گردید.

وی افزود: دولت برای اجرای طرح میزخدمت در روستا آمادگی کامل دارد و اقدامات زیرساختی آن در استانداری پیگیری می شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد تاکید کرد: در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح وزارتخانه پیگیر مشکلات هستیم.

پارسائیان با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت، افزود: هفته دولت فرصتی برای تبیین و تشریح اقدامات و عملکرد دولت مردمی و انقلابی ایران است و در این جهت ترویج اقدامات و دستاوردهای دولت بسیار ضروری است.

وی در خصوص نامه و درخواست های مردمی سفر دوره دوم ریاست جمهوری به استان یزد تصریح کرد: ۸۰ درصد مطالبات مردم با موضوع درخواست تسهیلات بوده که با جدیت در سطح وزارتخانه پیگیری شده و به زودی رفع خواهد شد.

در ادامه این نشست رستگاری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری با تاکید بر سیاستگذاری درجهت نقش آفرینی و رضایتمندی مردم، گزارشی از وضعیت حوزه انتخابیه شهرستان مهریز در پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر