English

رویکرد کلان استان یزد بر توسعه صنایع پاک و کم آبخواه است

رشد بی سابقه شهرک سازی و توسعه ایجاد زیرساختهای صنعتی استان برای استقرار سرمایه گذاران در دولت سیزدهم نشان می دهد رویکرد کلان مدیران استان بر توسعه صنایع پاک و کم آبخواه است.

رویکرد کلان استان یزد بر توسعه صنایع پاک و کم آبخواه است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی یزد، در نشستی با حضور محمدعلی شاه حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد مطرح کرد رشد بی‌سابقه ایجاد زیرساختهای صنعتی استان یزد برای استقرار سرمایه گذاران در دولت سیزدهم  سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد گفت: رشد بی سابقه شهرک سازی و توسعه ایجاد زیرساختهای استان برای استقرار سرمایه گذاران در دولت سیزدهم نشان می دهد رویکرد کلان مدیران استان بر توسعه صنایع پاک و کم آبخواه است.

در این نشست مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی یزد دو(فولاد) بررسی شد و راهکارهای برون رفت آن مورد بحث قرار گرفت. 

شاه حسینی در این نشست با بیان اینکه صنعت، محرک اصلی رشد تولید در کشور تلقی می شود گفت: روند رو به رشد توسعه صنعت در همه ادوار با مسائل و مشکلات روبرو بوده اما با همکاری و تعامل خود واحدهای صنعتی و همراهی بخش دولتی این مسائل پشت سر گذاشته شده است. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم و رشد تولید در سال جاری، دولت بیش از گذشته در کنار بخش خصوصی برای رفع مسائل پیش روی صنعت بوده و همواره تلاش می کنیم از هیچ همکاری در این مسیر دریغ نکنیم. 

وی با اشاره به تاکید استاندار یزد برای جذب سرمایه گذاران در استان خاطرنشان کرد: رشد بی سابقه شهرک سازی و توسعه ایجاد زیرساختهای صنعتی استان برای استقرار سرمایه گذاران در دولت سیزدهم نشان می دهد رویکرد کلان مدیران استان بر توسعه صنایع پاک و کم آبخواه است و اگر همین رویکرد در گذشته هم دنبال می شد واحدهای صنعتی امروز با چالشهای مانند کمبود آب مواجه نبودند. 

گفتنی است در این نشست مدیران واحدهای مستقر در شهرک صنعتی یزد دو(فولاد) هر کدام نظرات و مسائل حوزه کاری خود را مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر