English

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

پخش ویژه برنامه تلویزیونی روایت عاشقی

روایت عاشقی ویژه برنامه هفته دفاع مقدس به گفت‌وگو، عرصه‌های دفاع مقدس، مقاومت، دانش‌پژوهی و نقش بانوان پیرامون این هفته می‌پردازد.

پخش ویژه برنامه تلویزیونی روایت عاشقی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر یزد،  به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه تلویزیونی «روایت عاشقی» به صورت زنده از ۳۰ شهریور راهی آنتن شبکه استانی یزد می‌شود.

سرهنگ محمد برزگر، معاون روابط عمومی سپاه الغدیر درباره ویژه برنامه تلویزیونی هفته دفاع مقدس بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، سپاه الغدیر با مشارکت صداوسیمای مرکز یزد ویژه برنامه‌های متنوع رادیو-تلویزیونی را در دست اقدام دارد و قرار است ویژه برنامه زنده تلویزیونی با عناوین «روایت عاشقی» از ۳۰ شهریور به مدت ۹ شب راهی آنتن سیمای استانی یزد شود.

برزگر تصریح کرد: «روایت عاشقی» هر شب با محوریت گفت‌وگو با مهمانان و بخش‌های مختلفی به عرصه‌های دفاع مقدس، مقاومت، دانش‌پژوهی، نقش بانوان، نقش روحانیت، پشتیبانی مردمی جنگ و بصیرت می‌پردازد.

وی اضافه کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی حسین برزگر، کارگردانی امیربیگی و اجرای حامد سلطانی از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت پخش شود.

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر گفت: در این برنامه قرار است در محل اجرای نمایش رزمی «رسم شیدایی۳» در محل دهکده مقاومت یزد جنب پارک کوهستان به بخش‌های مختلف این نمایش نیز پرداخته و هر شب مسابقه و ۳ برنده خواهد داشت که قرار است به برندگان، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا می‌شود.

برزگر در پایان افزود: نمایش رزمی «رسم شیدایی ۳» از ۳۱ شهریورماه به مدت ۸ شب همراه با نماز مغرب و عشاء در محل دهکده مقاومت جنب پارک کوهستان با اجرای نمایشی و بازسازی مراحلی از نهضت حضرت امام (ره)، انقلاب اسلامی، حوادث پس از انقلاب، بازسازی عملیات پاتک زید، دفاع از حرم، شهادت حاج قاسم سلیمانی، اربعین حسینی و ظهور پذیرای عمومی مردم عزیز استان یزد باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر