English

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

هفته دفاع مقدس ۱۴۰۲ با شعار «ما متحدیم» برگزار می‌شود/ ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب در ۸ سال دفاع مقدس شکسته شد

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ضمن بیان اینکه «ما متحدیم» شعار محوری هفته دفاع مقدس، امسال است، بیان‌کرد: 800 برنامه در رده‌های مختلف سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اجرایی خواهد شد.

هفته دفاع مقدس 1402 با شعار «ما متحدیم» برگزار می‌شود/ ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب در 8 سال دفاع مقدس شکسته شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد «ع» استان هرمزگان در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان هشت سال دفاع مقدس، دفاع مقدس را اوج افتخار ایران اسلامی دانست و با بیان این‌که دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازی است، اظهار داشت: دفاع مقدس اوج مظلومیت ملت عزیز ایران بود و ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب در 8 سال دفاع مقدس شکسته شد. 

وی افزود: دفاع مقدس استمرار حرکت امام حسین (ع) در صحرای کربلا بود و می‌توان آن‌را مظهر معنویت، دین‌داری و آرمان‌خواهی دانست.

سردار سالاری تاکید کرد: نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان به مدت یک هفته در پارک دولت با حضور مقامات لشکری و کشوری برپا خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند در طول این مدت از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

وی، بازسازی عملیات «کربلای5» در استان هرمزگان در ساحل بندرعباس و ضلع جنوبی نمایشگاه دفاع مقدس را دیگر برنامه‌ی هفته دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: امسال با حضور روایتگران در دانشگاه‌ها و مدارس در راستای ترویج و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام، تصریح‌ کرد: افتتاح بیش از 80 پروژه عمرانی و سازندگی و محرومیت‌زدایی شامل خانه بهداشت، راه‌های روستایی، منازل کمیته امداد، بازسازی منازل محرومین، افتتاح کارگاه‌های اشتغال‌زایی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و افتتاح پروژه‌های آبرسانی و ورزشی، افتتاح دارالقرآن مرکزی بندرعباس و... در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: مجموع پروژه‌هایی که در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید بیش از 214 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است که اغلب آن‌ها مردم محور هستند و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

سردار سالاری در پایان گفت: رژه 31 شهریور ماه مظهر صلابت و اقتدار قوای نظامی و انتظامی در قالب ملی و با حضور و سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه