English

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران:

۱۱۰۰ واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 45 طرح محرومیت زدایی در بخش های مسکن، راه و پل، آبرسانی روستایی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و 1100 واحد مسکن محرومین نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

1100 واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ عسکر مجیدی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه جنگ تحمیلی یکی از رویدادهای بی نظیر انقلاب اسلامی و مظهر مظلومیت ملت ایران است، اظهار داشت: همایش جوانان گام دوم انقلاب اسلامی 5 مهر ماه در ساری برگزار می گردد که در این همایش بدنبال اثبات توانمندی های نظامی بعد از انقلاب اسلامی هستیم بطوریکه اکنون برخی قدرت های جهان التماس می کنند تا تجهیزات نظامی خودمان را برایشان ارسال کنیم.

وی ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۵ طرح محرومیت زدایی در بخش های مسکن، راه و پل، آبرسانی روستایی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و 1100 واحد مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد و ترمیم، مرمت 250 واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت: برنامه رژه 31 شهریور با حضور نیروهای مسلح با محوریت سپاه در روز جمعه در ساری برگزار می گردد و 4 پروژه با اعتبار 14 میلیارد تومان در بحث پل بین روستایی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: 80 پروژه در بحث آبرسانی در دستور کار بسیج سازندگی سپاه کربلا قرار دارد که در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد و درهفته دفاع مقدس مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای دولت آباد ساری و مخزن ۲۰۰مترمکعبی روستای کمر پشت سوادکوه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

مجیدی توزیع ۱۰ هزارو ۴۰۰ نوشت افزار دانش آموزان بی بضاعت مناطق محروم و ۲۰۰ سری جهیزیه را از خدمات اجتماعی سپاه استان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و ابراز داشت: سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران از سال ۱۳۹۹ تا کنون یکهزار و ۱۹۱ میلیارد تومان طرح محرومیت زدایی استان را اتمام و به بهره برداری رسانده است.

وی همچنین به وجود طرح های محرومیت زدایی در دست اقدام بسیج سازندگی استان اشاره کرد و گفت:‌ یکهزارو ۴۳۱ میلیارد تومان ارزش اجرای این طرح است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران بر لزوم تبیین جهاد و شهادت دفاع مقدس برای جوانان را مورد اهتمام و تاکید قرار داد و اظهار داشت: هر ساله تمام برنامه های دفاع مقدس مازندران همسو با این رویکرد در رده های مختلف مقاومت و پایگاه های بسیج برگزار و عملیاتی می شود.

وی تجلیل از پیشکسوتان رزمنده، ایثارگران و جانبازان به خصوص زنان رزمنده را از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس مازندران است عنوان کرد و ادامه داد:‌ تبیین منویات مقام معظم انقلاب در مورد گام دوم جوانان انقلاب نیز در هفته دفاع مقدس مورد تأکید است.

مجیدی گفت:‌ بازسازی عملیات بیت المقدس در پارک موزه دفاع مقدس مازندران واقع در رودخانه تجن ساری با هدف تبلیغ و تبیین جهاد و شهادت برای جوانان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه