English

بزرگترین پروژه تفریحی نیمه تمام شهرداری یزد به زودی بهره برداری می شود

اکوپارک یزد، بزرگترین پروژه تفریحی نیمه تمام شهرداری یزد با زودی به بهره برداری می رسد.

بزرگترین پروژه تفریحی نیمه تمام شهرداری یزد به زودی بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجموعه اکوپارک  یا پارک کویری یزد که از سال ۹۷ طرح و برنامه‌ریزی آن انجام شده است مقرر بود در دو فاز به بهره برداری برسد و شهردار وقت بر همکاری بخش خصوصی برای اتمام این پروژه تاکید کرده بود‌ و امروز یکی از بزرگترین پروژه های نیمه تمام شهرداری یزد است.

سید علیرضا رسولی شهردار منطقه یک یزد با اشاره به اینکه مجموعه اکوپارک یزد بزرگترین بوستان کویری کشور است، اظهار کرد: این بوستان کویری درونشهری در وسعت ۱۵۰ هکتار توسط شهرداری یزد در دست احداث است.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد گفت: از قابلیت های این بوستان می توان به مجموعه تفریح های محیطی، بومی و کویری اشاره  کرد که می تواند اوقاتی خوش برای شهروندان ایجاد کند. وی خاطرنشان کرد: در فاز نخست این پروژه ۱۲ سایبان بومی با بهره گیری از معماری کویر به همراه سکوها و نشیمن‌گاه‌ها، سرویس بهداشتی و ایجاد روشنایی کامل این فاز انجام می‌شود. رسولی گفت: این فاز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد درحال انجام است که طبق برنامه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.  شایان ذکر است این پارک در میدان دروازه قرآن بلوار نصر قرار دارد.​​​​​​​

مهران فاطمی استاندار یزد خردادماه امسال از این پروژه تفریحی بازدید کرد و آن  را برگرفته از ظرفیت کدیری یرد دانست که دارای مزیت دسترسی آسان از شهر یزد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر