English

افتتاح ۱۷ پروژه گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در هفته دولت

معاون توسعه مدیریت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از بهره‌برداری 17 پروژه گردشگری و صنایع‌دستی در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 17 پروژه گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در هفته دولت

به‌گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، محمد میرشمسی با اعلام این خبر با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: طرح‌های قابل‌ افتتاح در این هفته شامل پروژه‌های گردشگری و کارگاه‌های صنایع‌دستی است که در شهرستان‌های یزد، ابرکوه، میبد، اشکذر، تفت، مهریز و بهاباد به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد اضافه کرد: طرح‌های گردشگری آماده افتتاح شامل هتل، پارک طبیعت‌گردی، بوم‌گردی، اقامتگاه سنتی است که با بهره‌برداری و تکمیل این طرح‌ها در مجموع زمینه اشتغال مستقیم 129 نفر فراهم خواهد شد.

میرشمسی بابیان اینکه این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام رسیده است، اظهار داشت: برای بهره‌برداری از آن‌ها بالغ بر 3179 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: هشت کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های تراش سنگ‌های قیمتی، معرق چوب، خراطی، سفال و سرامیک، چاقوسازی و کاربافی در شهرستان‌های میبد، ابرکوه و یزد افتتاح می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر