English

با حضور قائم مقام وزیر میراث فرهنگی:

فرود اولین هواپیمای شرکت هواپیمایی یزد/ همه مردم دنیا در حفظ و نگهداری یزد مشارکت دارند+ فیلم

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی با حضور در مراسم افتتاح شرکت هواپیمایی یزد و فرود اولینهواپیمای " یزد ایر" ، گفت: یزد شهر جهانی است و زیرساخت های بین المللی شهر جهانی باید تقویت شود چرا که همه مردم دنیا در حفظ یزد مشارکت دارند.

 فرود اولین هواپیمای شرکت هواپیمایی یزد/ همه مردم دنیا در حفظ و نگهداری یزد مشارکت دارند+ فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، نخستین شرکت هواپیمایی استان یزد با نام "یزد ایر" با هدف ایجاد پروازهای بین المللی جمعه شب با حضور مسئولان استانی و کشوری در این شهر راه اندازی و اولین هواپیمای این شرکت در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد به زمین نشست.

علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی در مراسم راه اندازی شرکت هواپیمایی "یزد ایر " در فرودگاه شهید صدوقی این شهر افزود: همه اقدامات بزرگ حاصل وحدت و همدلی و هماهنگی است که کارهای ناممکن را ممکن می‌کند.

وی ادامه داد: شب بعثت پیامبر اکرم "ص" بسیار برای مردم یزد و شهر میراث جهانی خاطره انگیز خواهد بود و با افتتاح این خط پروازی اختصاصی، شاهد رونق گردشگری خواهیم بود و همه این اقدامات مرهون پیگیری و تلاش مهران فاطمی استاندار یزد و تیم همراه وی است.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی گفت: شهر میراث جهانی یزد که در جهان ثبت شده تنها متعلق به مردم یزد نیست بلکه به کل جامعه بشری اختصاص دارد و بعد از ثبت جهانی یزد ،همه مردم دنیا در حفظ و نگهداری آن مشارکت دارند .

دارابی افزود: در سیاست های کلی نظام ، مسئله توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی ابلاغ شده و یکی از اقدامات برای جذب توریست ، خطوط هواپیمایی و ریلی و سایر بخشهای مرتبط با ایاب و ذهاب است .

وی ادامه داد: رابطه مستقیم میان زیرساخت ها و امکانات وجود دارد و امیدواریم با ایجاد این شرکت هواپیمایی و همچنین تامین دیگر زیرساخت ها شاهد رونق کسب و کار گردشگری باشیم که قطعا بر دیگر بخش ها نیر اثرگذار است.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی گفت: خوشبختانه یکی از امتیازات استان یزد، داشتن استاندار جوان و انقلابی است که فرصت خوبی برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر است و مردم یزد از گذشته تاکنون در میراث و صنایع‌دستی و گردشگری پیشتاز بوده اند و انشالله با این وحدت و همدلی شاهد موفقیت هر چه بیشتر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر