English

استاندار یزد در سفر دوم رییس جمهور به یزد:

امروز ابر پروژه های مردمی و تمدنی در یزد افتتاح می شوند/ خط انتقال آب مطالبه مشترک همه اقشار در یزد است

استاندار یزد در مراسم افتتاح خط پدافند انتقال آب از دریا به یزد، ضمن قدردانی از وزارت نیرو، گفت: ابر پروژه های مردمی و تمدنی امروز در یزد افتتاح می شوند.

امروز ابر پروژه های مردمی و تمدنی در یزد افتتاح می شوند/ خط انتقال آب مطالبه مشترک همه اقشار در یزد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استان های مرکزی ایران و افتتاح همزمان ۱۶ پروژه صنعتی آب و برق در استان یزد که با حضور رییس جمهور و وزیر نیرو برگزار شد، گفت: ابر پروژه انتقال آب همچنین پروژه خط اضطراری آب به یزد از ضروریات بود و باعث خوشحالی مردم یزد شد.

وی ضمن قدردانی از وزارت نیرو، با بیان اینکه مطالبه مشترک همه مردم یزد در سالهای گذشته مسئله آب است، گفت: ابر پروژه های مردمی و تمدنی امروز در یزد افتتاح و در تاریخ کشور ثبت می شوند.

استاندار یزد با اشاره به سخن رهبری در سفر ایشان به یزد که مهمترین مسئله استان یزد را تامین آب عنوان کردند، افزود: دومین رویداد که برگرفته از تذکرات رهبر است، اجرای ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به یزد و فلات مرکزی است.

وی از مردم، صنایع و وزارت نیرو تشکر کرد که در گرمای تابستان امسال به گونه ای مدیریت شد که در بحث محدودیت انرژی کمترین فشار به صنایع استان وارد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر