English

مشکلات دارویی و درمانی از مطالبات مردم در میز خدمت نماینده وزارت بهداشت در یزد بود

میز خدمت نمایندگان وزارتخانه ها همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد برگزار می شود که در میز خدمت وزارت بهداشت هم به مطالبات مردم رسیدگی می شود.

مشکلات دارویی و درمانی از مطالبات مردم در میز خدمت نماینده وزارت بهداشت در یزد بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا رحیم نیا نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در حاشیه برپایی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی یزد که تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شاغل در دوران کرونا، عمده درخواست مطرح شده توسط مراجعان بود، افزود: تبدیل وضعیت این افراد انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: مشکلات دارویی و درمانی از دیگر درخواست های مطرح شده در اولین روز از برپایی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی یزد بود.

رحیم نیا افزود: عمده مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مراجعان برای حل مشکلات به دانشگاه ارجاع داده می شود و کمتر از پنج درصد نامه ها و مشکلات برای حل به وزارت بهداشت منتقل می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در یزد اظهار امیدواری کرد: این گونه سفرها بتواند برای مردم یزد منشا اثر خیر باشد و گره ای از مشکلات ساکنان این دیار را باز کنیم.

رحیم نیا تصریح کرد: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان یزد در سال گذشته، دو هزار درخواست مردمی در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی یزد ثبت و در دست بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه