English

با دومین سفر استانی رییس جمهور به یزد:

آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۳۶۰۰ واحد مسکن ویلایی در استان یزد

مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد گفت: عملیات اجرایی ساخت 23600 واحد مسکن ویلایی در استان یزد آغاز خواهد شد.

آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت 23600 واحد مسکن ویلایی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد گفت : با عنایت به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد جلسه ای با حضور مدیران دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی تشکیل دادیم، تا ضمن تشریح برنامه های در دست اجرا هماهنگی بیشتری در این خصوص داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه مسکن آیین افتتاح 374 واحد که 174 واحد آن به صورت ویلایی یک طبقه طرح نهضت ملی مسکن با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد و به صورت همزمان نیز آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت 23600 واحد مسکن ویلایی در استان یزد برگزار می گردد.

وی افزود : برای اولین بار در سطح کشور ، واحدهای ویلایی یک طبقه حیاط دار و به صورت سه خوابه در زمین های 240 و 250 مترمربعی طراحی گردیده است.

مدیرکل راه  وشهرسازی ادامه داد: در حوزه راه نیز 20 کیلومتر از محور اسفندآباد - صفاشهر که از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد می باشد با اعتباری معادل 350 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری خواهد شد و همچنین 30 کیلومتر از باند دوم محور اردکان-چوپانان نیز که از محل اعتبارات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آماده شده، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ایشان افزود: در این جلسه از تمام مدیران کل نیز خواسته شد با عنایت به برپایی میز ارتباطات مردمی که با حضور جمعی از مسئولین وزارت راه و شهرسازی به صورت متمرکز برگزار می شود، ضمن حضور خود، معاونین و کارشناسان مطلع به درخواست های مردمی رسیدگی و حتی المقدور مسائل مطروحه را حل و فصل نمایند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه هر کدام از مدیران کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان یزد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های خود بر آمادگی کل مجموعه تحت سرپرستی جهت اجرای برنامه های سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان یزد تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه