English

مجموعه اخبار کوتاه ستاد دیه؛

کمک اقشار مردم یزد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

اقشار مختلف مردم برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد کمک‌های خود را به ستاد دیه استان یزد اهدا نمودند و همواره استان یزد در این زمینه از فعال‌ترین استان ها است.

کمک اقشار مردم یزد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، پرستار یزدی مقیم استان تهران مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمود.

کمک پرستار یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

بانوی یزدی مقیم استان تهران، طی تماس تلفنی با روابط عمومی ستاد دیه استان و اطلاع از پرونده های مددجویان مشمولین کمک این نهاد مردمی، مبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی یک مددجو که به دلیل عجز در پرداخت بدهی روانه زندان گردیده بود را پرداخت نمود.

این پرستار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت هدف خود از این اقدام خداپسندانه را نذر سلامتی و موفقیت فرزندان خود بیان نموده وگفت: چندی پیش تصمیم گرفته تا مبلغی را جهت مشارکت در یک کار خیر اهدا نمایم در همین راستا با تحقیق و مشاهده ی فعالیت های ستاد دیه در شبکه های مجازی و خبرگزاری ها تصمیم گرفته تا این مبلغ را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهم و با توجه به اینکه من اصالتآ اهل استان یزد هستم تصمیم گرفته تا این مبلغ را جهت یک زندانی از این استان اهدا کنم.

آزادی زندانی جرائم غیر عمد با اختصاص خمس نیکوکار یزدی

نیکوکار یزدی مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه خمس خود را به آزادی یک مددجو محکوم مالی اختصاص داد.

نیکوکار یزدی با استجازه از مرجع تقلید خود با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد،با اختصاص مبلغی معادل ۲۰ میلیون تومان زمینه آزادی یک زندانی را فراهم نمود که نه از روی نیات مجرمانه و بزه کاری بلکه صرفا بر حسب ناتوانی مالی در تامین دیون مالی و بدهکاری رهسپار زندان شده‌ بودند.

این نیکوکار یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت هدف خود از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند و افزایش خیر و برکت در کسب و کار عنوان نموده و گفت: چندی پیش تصمیم به پرداخت خمس خود گرفته و بخشی از آن را نیز جهت مشارکت در کار خیری کنار گزاشتم که بعد از مشاهده این موضوع که نیکوکاران مبالغ خمس خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص می دهند ،من نیز طبق استفتاء از سوی مرجع تقلید خود این مبلغ را به این امر اختصاص دادم.

گفتنی است سَهم سادات بخشی از مصرف شش گانه خمس است که بسیاری از خیرین در سال‌های اخیر با تایید مرجع تقلید خود آن را در راستای اقدامات عام‌المنفعه‌ای چون آزادی بدهکاران غیربزهکار اختصاص می‌دهند و این اقدام در استان یزد در حال تبدیل به یک فرهنگ حسنه است.

کمک بانوی یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

بانوی یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

همزمان با پنجشنبه ( ۱۵ دی ماه ) ، بانوی یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۵۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نموده و با این اقدام موجب تداوم پویش پنجشنبه های مهربانی شد .

این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: این مبلغ را جهت رفع گرفتاری و رفع مشکل خود به نیت حضرت زینب(س) اهدا نمودم و امیدوارم که با این مبلغ در آزادی یک زندانی غیر عمد شریک باشم .

گفتنی است کمک نیکوکاران یزدی به ستاد دیه استان به صورت ویژه در روزهای پنجشنبه در قالب پویش پنجشنبه های مهربانی تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه