English

دیدار استاندار یزد با رانندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد

استاندار یزد، جمعی از معاونین استاندار و فعالی رئیس سازمان حمل و نقل با رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی یزد با رانندگان دیدار کردند.

دیدار استاندار یزد با رانندگان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، در ادامه رسیدگی به مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی جلسه ای در روز جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور مهدی فعالی رئیس سازمان فاطمی استاندار یزد سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد ابوالحسینی معاون عمرانی استانداری، عزیزی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، محی الدینی شهردار یزد و جمعی دیگر از مسئولان استان و نمایندگان رانندگان در حوزه بار، مینی بوس، تاکسی و سرویس مدارس در سالن جلسات استانداری تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه مهدی فعالی رییس سازمان ضمن تشکر از استاندار جهت تشکیل این جلسه با یادآوری نقش پررنگ رانندگان خواهان توجه بیشتر مسئولان به سفیران فرهنگی شهر جهانی یزد گردید.

پس از آن نمایندگان رانندگان در بخش مینی بوس و تاکسی و بار و سرویس مدارس مشکلات خود را  اظهار نمودند.

در پایان فاطمی استاندار یزد ضمن تشکر از فعالی رئیس سازمان در جهت پیگیری مطالبات رانندگان حمل و نقل عمومی دستورات لازم را جهت تسریع و رفع مشکلات صادر نمود.

لازم به ذکر است که مهمترین خواسته آنها رفع مشکل برقراری بیمه برای رانندگان، پرداخت وام کم بهره برای نوسازی ناوگان، افزایش نرخ کرایه متناسب با تورم و ایجاد شهرک حمل و نقل درون‌شهری می باشد.

IMG-20230107-WA0003

IMG-20230107-WA0004

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر