English

افتتاح واحد HSE و آزمایشگاه زیست محیطی یک شرکت صنعتی در یزد

با حضور استاندار یزد مراسم رونمایی آزمایشگاه زیست محیطی برگزار شد.

افتتاح واحد HSE و آزمایشگاه زیست محیطی یک شرکت صنعتی در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی، سرپرست حفاظت محیط زیست استان، رییس سازمان صمت، نماینده مردم اردکان در مجلس، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، فرماندار و دیگر مسوولین شهرستان، واحد HSE یک کارخانه کاشی و سرامیک اردکان افتتاح گردید.

به گفته مهرپو محققی رییس هیات مدیره این مجموعه، باتوجه به اولویت و اهمیت مباحث بهداشت ایمنی و محیط زیست، این شرکت نسبت به تاسیس واحد HSE اقدام نموده و با بکارگیری 40 نیروی متخصص در دپارتمان های  بهداشت حرفه ای، ایمنی، محیط زیست و همچنین پزشک و آزمایشگاه محیط زیست به صورت تخصصی فعالیت می کند.

مسعود فصاحت مسئول واحد محیط زیست این مجموعه اظهار داشت: واحد محیط زیست این شرکت به صورت روزانه نسبت به اندازه گیری خروجی آلاینده های محیط زیست اقدام می نماید و با استانداردهای آن مقایسه می کندکه در صورت مغایریت با استانداردهای تعریف شده اقدام به اصلاح فوری در راستای رفع آلایندگی می نماید.

لازم به ذکر است: این شرکت در راستای اجرای تبصره 1 ماده 16 قانون هوای پاک با بکارگیری نیروی متخصص محیط زیست معرفی شده از سازمان نظام مهندسی کشاورزی، جز شرکت های پیشگام و کوشا در تحقق اهداف محیط زیستی با چشم انداز اجرای اصولی و هدفمند ضوابط زیست محیطی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه