English

جذب ۱۰ نفر نیروی امریه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

با اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، شهرستان یزد 4 نفر متقاضی با مدرک تحصیلی دکترا و 2 نفر فوق لیسانس، شهرستان اردکان و مهریز هر کدام یک نفر با مدرک تحصیلی ارشد و شهرستان میبد نیز دو نفر با مدرک ارشد می توانند خدمت مقدس سربازی را در این اداره ها سپری کنند.

جذب 10 نفر نیروی امریه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با توجه به ظرفیت ایجاد ‌‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه اقدام کند.

در این راستا مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی این اداره کل در سال ۱۴۰۱ به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری و فوق لیسانس جهت اعزام از تاریخ اول بهمن ماه ۱۴۰۱ اقدام کرده است.

شهرستان یزد 4 نفر متقاضی با مدرک تحصیلی دکترا و 2 نفر فوق لیسانس، شهرستان اردکان و مهریز هر کدام یک نفر با مدرک تحصیلی ارشد و شهرستان میبد نیز دو نفر با مدرک ارشد می توانند خدمت مقدس سربازی را در این اداره ها سپری کنند.

متقاضیان امریه سربازی می‌توانند از دوم آبان ماه الی 5 آذرماه با مراجعه به سامانه مردم‌یار (تعاون یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها کسب اطلاع و ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی