English

بازدید سرزده استاندار یزد از میز ارتباطات مردمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

استاندار یزد به صورت سر زده از میز ارتباطات مردمی تشکیل شده در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بازدید کرد و در این بازدید با نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

بازدید سرزده استاندار یزد از میز ارتباطات مردمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد : مهران فاطمی استاندار یزد به صورت سر زده از میز ارتباطات مردمی تشکیل شده در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بازدید کرد.

وی در این بازدید با نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

استاندار یزد در حاشیه این دیدار در رابطه با اهمیت تشکیل میز ارتباطات مردمی در این اداره کل گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک مجموعه ای است که با خیل گسترده ای از مردم در ارتباط هست. مخصوصا اینکه یزد استانی صنعتی و کارگری است و چندین هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و قطعا با این مجموعه در ارتباط اند.

وی ادامه داد: خیل عظیم مردمی که با این دستگاه در ارتباط هستند طبیعتا دارای مشکلاتی بوده و این میز ارتباط مردمی حلقه اتصال مستقیمی بین مردم و بدنه دولت هست که بی واسطه مشکلات خود را مطرح کرده تا حل شود.

فاطمی با اشاره به اینکه امروز به برکت سفر رئیس جمهور به استان میز ارتباط مردمی در ادارات شکل گرفته است تاکید کرد: تشکیل میز ارتباطات مردمی یک نماد هست که البته میز خدمت در هر روز هفته باید در ادارات ما و این اداره وجود داشته باشد و مسائل و مشکلات مردم از نزدیک پیگیری، رسیدگی و حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری چنین مراسمی چقدر در روحیه کارگران و کارفرمایان تاثیر گذار است گفت: وقتی این حس ایجاد شود که بدنه دولت همراهی لازم را داشته و عزم قلبی اش بر این است که مشکلات حل شود این خود امیدآفرین و نشاط آفرین هست و حس اعتماد بین مردم و دولت را تقویت می کند؛ ما به شدت نیاز به این داریم که این حس تقویت شود تا کارها به نحو مطلوب تری پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر