English

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صورت گرفت ؛

اختتامیه اولین رویداد بازی سازی استان یزد

اولین رویداد بازی سازی استان یزد با حضور احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل کارخانه نوآوری درخشان و با حضور جمعی از مدرسان و بازی سازان برگزار شد.

اختتامیه اولین رویداد بازی سازی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اولین رویداد بازی سازی استان یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با مشارکت بنیاد ملی بازی سازی ایران، کارخانه نوآوری درخشان یزد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به مدت ۵ روز برگزار شد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه این رویداد گفت: سال ۱۴۰۱ به نام #دانش_بنیان نام گذاری شده و یکی از حوزه های مهم دانش بنیان، #صنایع_خلاق است که رشته های بسیاری را در بر می‌گیرد و یکی از این رشته ها حوزه بازی سازی است که می‌تواند موجب اشتغال جوانان تحصیلکرده شود.

وی افزود: حوزه بازی سازی حوزه ای با اهمیت و تجاری است، به ویژه برای استان یزد که با بحران کمبود آب و صنایع آلاینده مواجه است، این صنعت هنرپایه می‌تواند بدون نیاز به آب و زمین و بدون آلایندگی یک صنعت اقتصادی و متناسب با بوم یزد برای استان باشد.

در این رویداد، ۱۰ تیم بازی ساز به صورت فشرده ۵۰ ساعت آموزش دیدند و موفق به کسب گواهی بازی سازی از انستیتو بازی سازی ایران شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر