English

همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی یزد با طرح ملی یزد، پایتخت صحیفه سجادیه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در نشستی پیرامون موضوع "یزد پایتخت صحیفه سجادیه"، بیان کرد: این نهاد اساساً وظیفه خود می‌داند که در زمینه طرح ملی یزد، پایتخت صحیفه سجادیه ایران فعالیت داشته باشد.

همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی یزد با طرح ملی یزد، پایتخت صحیفه سجادیه

به گزارش خبرگزاری موج از یزد، نشست مشترک کمیته یزد پایتخت صحیفه سجادیه در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست، اظهار کرد: این نهاد اساساً وظیفه خود می‌داند که در این زمینه فعالیت داشته باشد لذا در زمینه‌های مختلف که مرتبط با این نهاد است از جمله آموزش به قشرهای مختلف و... آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: کسب عنوان پایتختی مسائل فرهنگی نوعی برند است که می تواند هم کانون توجه به موضوع صحیفه سجادیه باشد و هم باعث جلب توجه ها به استان یزد شود.

جوادیان زاده برگزاری مجموعه جشنواره‌های هنری رسانه‌ای اعم از خوشنویسی، نقاشی، فیلم کوتاه، نماهنگ، خلاقیت‌های هنری، مسابقات دانش آموزی، دکلمه خوان؛ چاپ فصلنامه‌های تخصصی با موضوع ادعیه، حمایت از پایان نامه‌ها با این موضوع، حمایت از چاپ داستان‌ها و... را از جمله این برنامه‌ها دانست.

گفتنی است: این نشست مشترک با حضور حجت السلام علیرضا نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد و سیدناصر حیدری معاون فرهنگی، سعید صدیقی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی یزد، مجید جوادیان‌زاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر