English

تسریع پروژه های آبرسانی فضای سبز در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد

در دیدار شهردار یزد با رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد، مشکلات و مسائل اختصاص آب خام به فضای سبز و ساخت مخزن های ذخیره آب مطرح و جهت تسریع پروژه های آبرسانی فضای سبز راهکارهایی از سوی رییس سازمان بیان و در دستور کار سازمان قرار گرفت.

تسریع پروژه های آبرسانی فضای سبز در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محی الدینی شهردار یزد به همراه معاون خدمات شهری از سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد بازدید و طی جلسه ای با حضور همکاران، مشکلات و مباحث کاری سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد حسن منصوری زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز ضمن تشکر از حضور شهردار یزد، از روند اجرای پروژه ها در سازمان گزارشی ارائه نمود و مشکلات و مسائل اختصاص آب خام به فضای سبز و ساخت مخزن های ذخیره آب مطرح و جهت تسریع پروژه های آبرسانی فضای سبز راهکارهایی مطرح و در دستور کار سازمان قرار گرفت.

در ادامه  نکات مربوط به تجهیز تاسیسات پارک شهر شادی، ساماندهی تابلوها، تولیدات فصلی و دائمی گلخانه سازمان، آبیاری منظم فضای سبز و و پلاک گذاری باغات سطح شهر جهت حفظ و صیانت از آنها بحث و بررسی گردید و در خصوص استفاده عموم شهروندان از فضای سبز ادارات دولتی، انتقال فضاهای سبز مذکور جهت حفظ و نگهداری به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در دستور کار قرار گرفت تا مکان های فوق نیز جهت استفاده عموم شهروندان در دسترس قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر