English

ابوالقاسم محی الدینی تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت نظام مهندسی کشاورزی یزد برای حل مشکلات فضای سبز شهری و بازیافت پسماند

شهردار یزد بر استفاده از ظرفیت سازمان های خصوصی از جمله سازمان نظام مهندسی کشاورزی در راستای هم افزایی و حل مشکلات موجود بویژه در زمینه فضای سبز شهری و بازیافت پسماند تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت نظام مهندسی کشاورزی یزد برای حل مشکلات فضای سبز شهری و بازیافت پسماند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در جلسه هم اندیشی که با حضور شهردار، رییس شورای شهر یزد، معاونت خدمات شهری شهرداری در سالن جلسات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار گردید؛ محمدرضا خلف باغی ضمن خیرمقدم با اشاره به شعار سال  و معرفی فعالیت های  سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در حوزه هایی همچون، مدیریت پسماند، فضای سبز، خدمات شهری تاکید کرد و اظهار داشت: می توان با بهره گیری از پتانسیل های اعضای نظام مهندسی در حوزه های شهری بویژه حضور کارشناسان متخصص رشته های محیط زیست، کشاورزی، فضای سبز، بهره گیری کرد.

عزیزالله سیفی رییس شورای شهر یزد به تشکیل کارگروهی سه جانبه بین شورای شهر، شهرداری و نظام مهندسی اشاره کرد و استخراج پتانسیل ها و ارایه راهکارهای عملی برای استفاده از ظرفیت های موجود را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه شهردار یزد به ایراد سخن پرداخت و گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های خصوصی  از جمله سازمان نظام مهندسی کشاورزی در راستای هم افزایی و حل مشکلات موجود بویژه در زمینه فضای سبز شهری و بازیافت پسماند فرصتی برای بکارگیری نیروهای متخصص است.

ابوالقاسم محی الدینی افزود: با پیگیری ماده 31 دستگاه های اجرایی، قرارداد های داخلی بین این دو دستگاه انعقاد گردد و برخی از فعالیت های حوزه های مرتبط با بخش برون سپاری گردد.

در این جلسه معاونت خدمات شهری شهرداری و دیگر اعضای حاضر هم به ایراد بیان دیدگاهها پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر