English

انتصاب محمد حسن منصوری زاده به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد

شهردار یزد طی حکمی محمد حسن منصوری زاده را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری منصوب نمود.

انتصاب محمد حسن منصوری زاده به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد
به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد طی حکمی محمد حسن منصوری زاده را به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد منصوب نمود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد در این حکم آورده است؛ فضای سبز در طول تاریخ شهرنشینی از اهمیت و تاثیرگذاری فزآینده ای در کیفیت زندگی شهری و شهروندان برخوردار است؛ از این رو توجه به فضای سبز به عنوان یکی از ارکان اساسی حیات بشر و از شاخص های توسعه یافتگی جوامع به حساب می پاید. لذا نظر به اقلیم خاص شهر یزد، مدیران و برنامه ریزان شهری با نگرش مدبرانه خود می توانند برای حفظ و گسترش فضاهای سبز شهری، تمهیدات قانونی لازم را بیندیشند و با بهره گیری از ظرفیت ها و مسئولیت پذیری برای رفع کاستی ها، برای ساخت شهری سرسبز و پویا تلاش نمایند.

لذا با استعانت از درگاه حضرت حق و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم خدمات و محیط زیست شهری، به استناد ماده ۱۰ اساسنامه سازمان و به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری منصوب می گردید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و الهام از تعالیم عالیه دین مبین اسلام، ضمن هماهنگی و تعامل با سایر مدیران و اتخاذ تدابیر لازم، در راستای تحقق اهداف و پیشبرد امور در جهت ارتقای خدمت رسانی به مردم شریف یزد، موفق و مؤید باشید.
گفتنی است: پیش از این سید علیرضا رسولی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد بود.

یزد.

یزد ......

یزد ...

یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه