English

به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات صورت گرفت

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، روابط عمومی برتر شد

رییس سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از مدیر روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد تقدیر کرد.

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد، روابط عمومی برتر شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در هفته ارتباطات و روابط عمومی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در گردهمایی مدیران روابط عمومی، از روابط عمومی های برتر این سازمان تقدیر بعمل آورد.

شاهرخ رمضان نژاد، ضمن تبریک این مناسبت و تقدیر از اقدامات انجام شده در این حوزه، اظهار داشت: روابط عمومی با تبیین و تشریح سیاست ها و برنامه های سازمان، نقش تعیین کننده ای در اعتمادسازی و آگاهی بخشی ایفا می کند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از پیشران و پیشگام بودن سازمان نظام مهندسی، به عنوان حلقه واسط بین دولت و مردم، در گرو نقش آفرینی و اثر بخشی روابط عمومی در حوزه های مختلف می باشد.

رییس سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: اجرای سیاست های تعیین شده در حوزه های مختلف سازمان اعم از سیاست های دانش گستری، مهارت آموزی، اشتغال دانش مزد محوری، آسان سازی صدور مجوزها و مردم سازی امور بایستی با محوریت روابط عمومی ابتدا تبیین و تشریح و سپس توسط عوامل اجرایی سازمان مورد پیگیری و اجرا  قرار گیرد.

در ادامه از مدیران روابط عمومی استانهای، مازندران، آذربایجان شرقی، یزد، کرمان، قم، کرمانشاه، فارس و اصفهان بعنوان روابط عمومی های برتر تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است: استان یزد در 3 سال متوالی بعنوان روابط عمومی  برتر معرفی شده است.

یادآور  می شود: ارزیابی روابط عمومی های مجموعه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  براساس 7 شاخص ارزیابی و 31 معیار تعریف شده در سازمان مرکزی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر