English

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی:

نشست مشترک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد با مدیرکل صدا و سیما

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از مدیرکل، معاونین، مدیر روابط عمومی و عوامل برنامه های صدا و سیمای مرکز یزد دعوت بعمل آمد و تقدیر شد.

نشست مشترک رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد با مدیرکل صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی یزد، در این نشست مدیر کل صدا وسیمای یزد به توسعه نادرست استان و شیب تند آسیب‌های زیست محیطی، بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی حاصل از آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما با این شیوه توسعه ریه‌های استان را خفه کردیم درصورتی که یکی از نیازهای حیات بشر فضای سبز و کشاورزی است.

پهلوانیان نقش فضای سبز در تولید اکسیژن و پاکیزه کردن هوای استان یزد را مهم دانست و خواستار توسعه بخش کشاورزی با دانش و فناوری‌های جدید به عنوان یکی از ملزومات توسعه درست در استان شد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد نیز ضمن خیرمقدم و تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی از تلاش های مدیرروابط عمومی و عوامل برنامه های رصد و اهل آبادی که در طول سال با این مجموعه همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

محمدرضا خلف باغی  رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد گفت: مفتخریم که خادم رسانه ها و تسهیل گر مسیر اطلاع رسانی در حوزه های کشاورزی، امنیت غذایی، صنایع غذایی، محیط زیست و سایر بخش ها در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  انجام وظیفه نمود ه ایم.

وی افزود: نقد منصفانه، تحلیل آگاهانه و ارایه راهکار کارشناسی و سازنده می تواند علاوه بر روشنگری، موجبات بهبود و ارتقاء و همچنین کسب و کار و رونق تولید گردد.

رییس سازمان نظام مهندسی  تلاش‌های بخش‌های مختلف خبر، صدا و سیمای رسانه ملی در استان در زمینه توسعه کشاورزی و رفع موانع موجود در مسیر تولید این بخش را چشمگیر دانست و اظهار داشت: رشد فناوری در ایجاد گلخانه‌های مدرن و استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاهی باعث شده تا مصرف آب برای آبیاری در استان ۶۰ درصد کاهش یابد و بازدهی تولید چندین برابر شود.

رییس سازمان نظام مهندسی با تشکر از برنامه‌های مختلفی که صدا و سیمای استان برای معرفی ظرفیت‌های کشاورزی در استان تولید کرده است، خواستار معرفی  هر چه بیشتر این پتانسیل ها و ظرفیت‌ها از سوی صدا و سیمای استان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه