English

توسط استاندار قم؛

نرم افزاراطلاع رسانی (سام) شرکت توزیع نیروی برق قم رونمایی شد

نرم افزاراطلاع رسانی (سام) شرکت توزیع نیروی برق قم توسط استاندار رونمایی شد.

نرم افزاراطلاع رسانی (سام) شرکت توزیع نیروی برق قم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، در دومین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور بهرام سرمست استاندار قم ، سلیمان پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم و جمعی از مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اداری و اجرایی استان قم از نرم افزار اطلاع رسانی( سام ) شرکت توزیع نیروی برق استان قم رونمایی شد.

مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حاشیه برگزاری این مراسم با بیان این مطلب که برق زیرساخت زیرساختها است، اظهار داشت: با توجه به اینکه در مواقعی که اختلالی در شبکه های توزیع برق ایجاد می شود و حجم تماس ها افزایش می یابد،سیستم ها و تلفن های هوشمند عملا پاسخ نیستند لذا این نرم افزار تهیه شده و حجم وسیعی از مشترکین را پوشش می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد:این نرم افزار با توجه به وجود بستر GIS در شبکه توزیع ،شهروندان می توانند شناسه قبض برق مربوطه را ثبت کنند و به محض ایجاد اختلال در شبکه توزیع ،از اطلاعات خاموشی حوادثی،تعمیراتی و پیشگیرانه باخبر شوند.

آهنین پنجه در ادامه با بیان اینکه شهروندان می توانند تا پنج اشتراک برق را در این نرم افزار ثبت کنند ،ابراز امیدواری کرد:با نصب این برنامه اندرویدی ، انتظار می رود به برنامه ریزی مردم کمک  شود و ارتباط شرکت توزیع برق با مردم بیشتر و خدمت رسانی بهتر حاصل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در ادامه افزود: شهروندان محترم قم می توانند جهت نصب این برنامه موبایلی به پورتال این شرکت به نشانی www.qepd.co.ir مراجعه نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی