English

مجید بهارستانی شهردار میبد خبر داد:

ثبت نام دومین المپیاد ورزشی محلات شهر میبد آغاز به کار کرد

به منظور ایجاد شور و نشاط در بین مردم محلات شهر میبد، ثبت نام دومین المپیاد ورزشی محلات میبد آغاز شد.

ثبت نام دومین المپیاد ورزشی محلات شهر میبد آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید بهارستانی شهردار میبد در رابطه با این رویداد ورزشی محلات میبد گفت: برای دومین بار المپیاد ورزشی محلات در سطح شهر میبد و در رشته های مختلف برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد ویژه آقایان و بانوان رخ خواهد داد خاطرنشان کرد: آقایان می توانند در رشته های کاراته، اسکیت، تنیس روی میز، پهلوانی و زورخانه ای، تیراندازی شطرنج، والیبال، کشتی، بدنسازی، فوتبال (مینی فوتبال، فوتسال، گل کوچک، فوتبال) انجمن های ورزشی (طناب کشی، دارت و فوتبال دستی)، ورزش ها رزمی(ووشو، کونگ فو) و رشته همگانی که خود شامل داژبال، طناب زنی و فریزبی می باشد.

شهردار همچنین تصریح کرد: بانوان میبدی نیز می توانند در رشته های کاراته، اسکیت، تیراندازی، شمشیربازی، تیروکمان، شطرنج، والیبال، بدمینتون، فوتبال (مینی فوتبال، فوتسال) انجمن های ورزشی (طناب کشی، دارت، فوتبال دستی) و رشته همگانی که خود شامل آمادگی جسمانی، فریزبی، داژبال، پیلاتس، طناب زنی و ایروبیک می باشد به صورت انفرادی و تیمی شرکت کنند.

بهارستانی با بیان اینکه این المپیاد جهت رونق بازی های بومی محلی، قسمتی نیز به این بخش اختصاص یافته است گفت: هفت سنگ، یه قل دو قل، لی لی، خروس جنگی و دوز بازی رشته های بومی و محلی هستند که در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود.

شهردار میبد اعلام کرد: مشعل دومین المپیاد ورزشی محلات روز 9 اردیبهشت از ساعت 21 در محل پارک غدیر (میدانگاه خورشید) به مناسبت روز شوراها روشن می شود.

بهارستانی از همشهریان میبدی خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از تاریخ اول الی 15 اردیبهشت ماه به آدرس اینترنتی https://www.meybod.ir/sports مراجعه نمایند.

قابل ذکر است مراسم اختتامیه المپیاد روز ۱۴ تیر مصادف با روز شهرداری ها و دهیاری ها برگزار و از  تیم ها و نفرات برتر تجلیل بعمل می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر