English

مجید بهارستانی؛

اولین اولویت شهرداری در دوره مدیریت جدید، رفع نقاط حادثه خیز شهر بود

شهردار میبد خاطرنشان کرد: اولین اولویت کاری من بعداز حضور در شهرداری میبد، رفع نقاط حادثه خیز شهر بود که توانستیم در این مدت 5 مورد از مصوبات شورای ترافیک را اجرا کنیم.

اولین اولویت شهرداری در دوره مدیریت جدید، رفع نقاط حادثه خیز شهر بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدیارمند مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد به اتفاق هیات همراه از روند عملیات اجرایی پروژه های سطح شهر بازدید کردند.

وی میبد را به عنوان شهری شاخص با پتانسیل ها و ظرفیت بالا معرفی کرد و افزود: کهن شهر میبد با مردمی اصیل با فرهنگی غنی؛ نشان از قدمت و پیشینه طولانی و تاریخی این شهر دارد.

مجید بهارستانی شهردار میبد ضمن خیرمقدم به میهمانان، به پروژه های در حال اجرا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اولین اولویت کاری من بعداز حضور در شهرداری میبد، رفع نقاط حادثه خیز شهر بود که توانستیم در این مدت 5 مورد از مصوبات شورای ترافیک را اجرا کنیم.

در ادامه وی افزود: در این مدت بیش از 200هزارمترمربع زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر و با هزینه‌ای بالغ بر 24 میلیارد تومان، عملیات جدولگذاری معابر سطح شهر و پارک غدیر با هزینه ای بالغ بر 5میلیارد تومان، ساماندهی بوستان های سطح شهر با هزینه ی بالغ بر یک میلیارد تومان و عملیات پیاده روسازی معابر با هزینه بیش از ۳ میلیارد تومان اجرایی شده است.

گفتنی است یارمند ضمن تقدیر از زحمات مجموعه بزرگ شهرداری میبد در اجرای پروژه ها عنوان کرد: رمز موفقیت دراجرای پروژه ها، تعامل و همکاری بین مدیران و پرسنل می باشد که با داشتن اتحاد هیچ مانعی در برابر توسعه و پیشرفت وجود نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر