English

مجید بهارستانی؛

پیاده روها از ابزار مهم طراحی شهری هستند

شهردار میبد گفت: پیاده رو سازی خیابان انقلاب واقع در شهیدیه به متراژ بیش از 636 متر مربع با هزینه بالغ بر 127 میلیون تومان در حال انجام است.

پیاده روها از ابزار مهم طراحی شهری هستند

به گزارش خبرگزاری موج یرد، مجید بهارستانی شهردار میبد با اشاره به اهمیت فضاهای شهری در تعاملات اجتماعی شهروندان عنوان کرد: در راستای احترام به حقوق عابران پیاده اجرای عملیات پیاده رو سازی خیابان انقلاب واقع در شهیدیه به متراژ بیش از 636 متر مربع با هزینه بالغ بر 127 میلیون تومان در حال انجام است.

بهارستانی فضاهای شهری را از نظر کالبدی و اجتماعی را برای استفاده و حضور پویای تمامی اقشار جامعه با اهمیت خواند و افزود: عابر پیاده مهمترین رکن ترافیک بعد از وسیله نقلیه است، برای نظم بخشی به چگونگی عبور عابران و جلوگیری از حوادث ترافیکی، تشدید ترافیک، تداخل مسیرهای عابران پیاده و وسایل نقلیه لازم است عبور عابر پیاده در معابر شهری ساماندهی گردیده و معابر پیاده به عنوان یکی از ابزار مهم طراحی شهری مورد توجه قرار گیرد.

وی هدف از اجرای این پروژه را مناسب سازی و ارتقای کیفیت پیاده روی این معبر پر تردد عنوان و اظهار کرد: با توجه به تردد زیاد شهروندان در معبر خیابان انقلاب، پیاده رو سازی این محور به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر