English

مجید بهارستانی؛

۲۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت کوچه‌ها و معابر میبد در ۶ ماه گذشته هزینه شد

شهردار میبد گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت کوچه‌ها و معابر در ۶ ماه گذشته در منطقه‌های هفت‌گانه شهر هزینه و بهترین مصالح و مواد اولیه برای اجرای این فعالیت عمرانی تامین شد.

۲۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت کوچه‌ها و معابر میبد در 6 ماه گذشته هزینه شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، نشست خبری مجید بهارستانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد با اصحاب رسانه و ارباب جراید شهرستان میبد برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، نشست خبری مجید بهارستانی شهردار میبد و اعضای شورای اسلامی شهر میبد با اصحاب رسانه و ارباب جراید شهرستان میبد برگزار شد.

شهردار میبد در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر برکت، به پروژه های مهم شهرداری اشاره و افزود: پروژه‌های مهمی از جمله ساختمان جدید شهرداری و طرح‌های توسعه‌ای بام میبد، بوستان های غدیر و بهاران در دست اقدام است.

بهارستانی در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت کوچه‌ها و معابر در ۶ ماه گذشته در منطقه‌های هفت‌گانه شهر هزینه و بهترین مصالح و مواد اولیه برای اجرای این فعالیت عمرانی تامین شد.

وی با درخواست از برخی سازمان‌ها جهت همیاری در راستای حل مشکلات اداری و اجرایی کارخانه آسفالت و فعال‌سازی هرچه زودتر این کارخانه، افزود: راه اندازی پارک مشاهیر نیز از جمله پروژه‌های حائز اهمیت در میبد است که یک ماه از آغاز خاکبرداری آن می‌گذرد و امیدواریم با تداوم همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، در همین دوره به سرانجام برسد.

در ادامه شهردار میبد، تصریح کرد: بازنگری در طرح جامع را نیز شروع کرده‌ایم و امیدواریم با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، بازنگری این طرح به پایان برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد به اجرای ۱۳ طرح عمرانی بزرگ اشاره و افزود: اجرای ۱۳ طرح عمرانی بزرگ را تا پایان این دوره در دستور کار قرار دادیم و امسال طرح‌های پارک مشاهیر، باغ راه و ورودی غربی شهر امسال اجرایی خواهد شد.

جواد فیاضی در مورد بودجه فرهنگی، تأکید کرد: بودجه فرهنگی در سال ۱۴۰۱ به میزان سه میلیارد تومان مصوب شده است، که در سطح برنامه‌های کلان فرهنگی، ورزشی و نرم افزاری، با محوریت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی شهرداری میبد در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد که ۷۰ درصد این بودجه در بخش عمرانی و بقیه در مباحث جاری هزینه خواهد شد.

گفتنی است موضوعات مختلفی از جمله آزادسازی معابر، سد معبر، کارگاه مزاحم شهری، پارک بانوان، طرح جامع و… توسط خبرنگاران مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر