English

کلاس های عملی و عملی-نظری دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد حضوری شد

کلیه کلاس های عملی و عملی-نظری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از تاریخ 14 فروردین 1401 به صورت حضوری برگزار شده است.

کلاس های عملی و عملی-نظری دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد حضوری شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، کلیه کلاس های عملی و عملی-نظری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از تاریخ 14 فروردین 1401 به صورت حضوری برگزار شده است.

حسب دستور ریاست محترم و پیرو جلسه شورای دانشگاه، به منظور هماهنگی در خصوص تشکیل کلاسهای درس از تاریخ 14فروردین جلسات متععد شورای اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان یزد با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان و معاونین آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، اداری و مالی و روسای 10 گانه مراکز تابعه تشکیل شد.

با تلاش مستمر رییس دانشگاه و کلیه کارکنان مجموعه، خوشبختانه تمام کلاس های عملی و عملی-نظری از تاریخ 14 فروردین 1401 به صورت حضوری برگزار شده است.

عندلیب ضمن بازدید از کلاس ها و کارگاه های دانشکده فنی شهید صدوقی بیان کرد: دانشجویان روح دانشگاه هستند و دانشگاه بدون دانشجو همانند کالبد بدون روح است و خوشحالم که شرایطی فراهم شده است که دانشجویان بتوانند مجدداً در محیط دانشگاه حضور داشته باشند و شور و نشاط به محیط دانشگاه بازگردد. برای همه دانشگاهیان، اساتید، کارکنان و دانشجویان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

وی افزود: همانگونه که دانشگاهیان در تمام عرصه‌ها الگو هستند، انتظار می‌رود در بحث رعایت پروتکل‌های و دستورالعمل‌های بهداشتی نیز الگو باشند تا آسیبی به سلامتی دانشگاهیان وارد نشود و برای ما اصل سلامت دانشجویان، اصل اساسی در آموزش‌های حضوری است.

گفتنی است: هم اکنون 60 درصد کلاس های دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد حضوری برگزار می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر