English

یادواره ۴۰ شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد :

لزوم انتقال آرمان های شهدای دانشجو به جوانان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد بیان کرد: انتقال آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشجو به جوانان از اهداف برگزاری این یادواره است.

لزوم انتقال آرمان های شهدای دانشجو به جوانان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مراسم یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، در دانشگاه فنی استان برگزار گردید.

دانشگاه فنی و حرفه ای یزد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، مراسم گرامیداشت 40 شهید دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با حضور مسئولین استانی و خانواده معظم شهدای دانشگاه در دانشکده فنی شهید صدوقی برگزار گردید.

در این مراسم جلیلی رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، عظیمی معاون استاندار یزد و دهقانی رئیس بسیج اساتید استان یزد سخنرانی نمودند.

در ابتدا عندلیب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد ضمن خوش آمد گویی به مدعوین بیان کرد: ما الگویی برتر از شهدا نداریم چراکه شهدا از جنس ما و در بین ما زندگی کردند و می‌توانند الگوی ایثار و فداکاری برای ما باشند.

وی بیان کرد: انتقال آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشجو به جوانان از اهداف برگزاری این یادواره است.

جلیلی گفت: افتخار می کنیم که بسیج اساتید دانشگاه در راه جهاد گام برمی دارند و همه می دانیم که استقلال، عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی از برکت خون‌های شهدا است.

دهقانی بیان کرد: شهدا ما را به اهل بیت وصل می کنند و تنها الگوی موفق شهدا هستند.

وی افزود: معرفی شهدا برای تربیت نسلی در تراز انقلاب، ضروری است و یادواره های شهدا در واقع راه واره هایی برای نشان دادن راه و رسم زندگی رو به روشنایی برای ما هستند.

حاج آقا غضنفری رئیس نهاد رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست که این موضوع بیانگر اهمیت یادواره شهدا و بزرگداشت آنان است.

و در پایان از کتاب مسافران مجنون که حاوی یادنامه شهدای دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، می باشد و توسط یکی از اساتید دانشگاه، دکتر غلامحسین بابایی ابرقویی تدوین گردیده، رونمایی شد و پس از تجلیل ازخانواده معظم شهدا، با احیای پناهگاه داخل محوطه دانشگاه تحت عنوان گنجینه و موزه شهدای دانشگاه رونمایی شد و در پایان به یاد شهدای دانشجو در محوطه دانشکده فنی شهید صدوقی، نهال کاشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر