English

بازدید میدانی شهردار از بازپیرایی پارک کوهستان یزد/پیگیری احداث کمپ مسافر در پارک کوهستان

شهردار یزد به همراه معاون خدمات شهری شهرداری یزد و سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز ضمن بازدید میدانی از موارد عمرانی و بازپیرایی های در حال انجام در پارک کوهستان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در این پارک قرار گرفت.

بازدید میدانی شهردار از بازپیرایی پارک کوهستان یزد/پیگیری احداث کمپ مسافر در پارک کوهستان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محی الدینی شهردار یزد به همراه معاون خدمات شهری شهرداری یزد و سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد ضمن بازدید میدانی از موارد عمرانی و بازپیرایی های در حال انجام در پارک کوهستان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود در این پارک قرار گرفت.

منصوری زاده سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز با بیان اینکه پارک کوهستان یزد با دارابودن امکانات تفریحی متفاوت از پارک های شاخص شهر یزد می باشد گفت: در راستای رفع نواقص و کمبود های موجود و استفاده از پتانسیل های این پارک جهت استفاده هر چه بیشتر شهروندان، عملیات بازپیرایی پارک کوهستان در موارد گوناگون در حال اجرا می باشد که شهردار محترم یزد ضمن بازدید از عملیات مذکور، در جریان مسائل و مشکلات موجود در نقاط مختلف این پارک قرار گرفته و رفع نواقص موجود در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی بازدید شهرداریزد از پارک کوهستان موارد گوناگونی از قبیل برطرف شدن موارد عمرانی، رسیدگی به وضعیت مسجد پارک، دریاچه، احداث کمپ مسافر در پارک و دیگر مسائل عمرانی و تفریحی – رفاهی بررسی گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر