English

دورهمی مهد رضوی با حضور ۴٠ بانوی ساکن بافت تاریخی یزد/تقدیر از بانوان فعال اجتماعی ساکن در بافت تاریخی

به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن با حضور برخی از بانوان فعال ساکن در بافت تاریخی ویژه برنامه تقدیر از بانوان فعال در بافت تاریخی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در مکان مهد رضوی برگزار شد.

دورهمی مهد رضوی با حضور ۴٠ بانوی ساکن بافت تاریخی یزد/تقدیر از بانوان فعال اجتماعی ساکن در بافت تاریخی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در این برنامه که جمعی از مسئولان شهری همچون محی الدینی شهردار یزد، حقیرالسادات رئیس کمیسیون میراث فرهنگی وگردشگری شورای شهر یزد، خانم ها زارع و خامسی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد و حجت الاسلام و المسلمین صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد حضور داشتند، مشکلات زندگی در بافت تاریخی بیان شد.

دورهمی مهد رضوی در فضای صمیمی با حضور ۴٠ بانوی ساکن در بافت تاریخی برگزار شد و در این نشست، بانوان از دغدغه های خود در خصوص بافت تاریخی سخن گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین صداقت گفت: مشکلات زندگی در بافت تاریخی در حوزه های مربوط به سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری پیگیری و در اسرع وقت برای حل مشکلات اقداماتی جدی صورت می گیرد. از طرفی انتظار می رود سایر  مسئولان نیز بررسی مشکلات را در دستور کار قرار دهند.

در این مراسم از بانوان فعال در بافت تاریخی تقدیر به عمل آمد چرا که آنها با وجود مشکلات زندگی در بافت، در این محدوده سکونت دارند و با حفاظت از خانه های قدیمی و آداب و سنن قدیم یزد،  به بافت تاریخی زندگی بخشیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر